گفتگو
شماره : 25895
۱۰:۳۳ ۱۳۹۰/۴/۱۴
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: محمد قربانی به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد

بابک قربانی و امیر علی‌اکبری باید به طور مستقیم با هم کشتی بگیرند

رسول جزینی با بیان اینکه محمد قربانی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا احتمالا به مسابقات جهانی ترکیه نخواهد رسید گفت: شانس بشیر باباجان‌زاده برای پوشیدن دوبنده‌ی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان بسیار زیاد است.
جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: محمد قربانی از مدتی قبل بدلیل مصدومیت از ناحیه پا دچار مشکلاتی شد و نتوانست آن طور که باید و شاید تمرین کند او هم‌اکنون به لحاظ آمادگی جسمانی وضعیت خوبی ندارد و از کورس رقابت با بشیر باباجان‌زاده عقب افتاده است. در حال حاضر بشیر با سرعتی خیره کننده در حال حرکت رو به جلو است و فکر می‌کنم اگر با همین روحیه ادامه دهد می‌تواند تا مسابقات قهرمانی جهان به اوج آمادگی لازم دست یابد.
وی ادامه داد: فکر نکنم که محمد قربانی بتواند به مسابقات جهانی برسد.
جزینی با بیان اینکه بابک قربانی شرایط کاملا متفاوتی نسبت به برادر خود دارد تصریح کرد: بابک یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی است او یک کنکور بزرگ را پیش رو دارد مسابقات باکو برای وی یک آزمون بزرگ است و هر نتیجه‌ای که بگیرد باعث خواهد شد تا ما با توجه به آن شرایط وی را با امیر علی‌اکبری مقایسه کنیم به هرحال بابک قربانی و امیر علی‌اکبری جدا از نتایج باکو باید به طور مستقیم یا در ایران یا در لهستان مقابل یکدیگر کشتی‌ بگیرند تا در نهایت نفر برتر برای مسابقات جهانی ترکیه انتخاب شود.
وی در پایان در خصوص شرایط فرنگی‌کاران وزن 84 کیلوگرم خاطر نشان کرد: در این وزن ترافیک خوبی وجود دارد مدعیان به طور مداوم در تلاش هستند تا نظر اعضای کادر فنی را به سمت خود جلب کند. در باکو مشخص خواهد شد که چه کسی بهتر از سایرین است به هرحال امیدوارم ما در مسابقات جهانی ترکیه بتوانیم در اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم به مدال‌های رنگارنگی برسیم.

©2011 . All Rights Reserved