گفتگو
شماره : 25872
۱۱:۵ ۱۳۹۰/۴/۱۲
جمشید خیرآبادی: باکو آخرین ایستگاه تیم ملی نیست

بنا به کسانی نیاز دارد که برای کشورمان از جان مایه بگذارند

جمشید خیرآبادی با بیان اینکه جام جایزه بزرگ باکو آخرین ایستگاه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نخواهد بود گفت: تیم ملی واقعی ایران پس از جام پیت لاسینسکی لهستان مشخص خواهد شد.
خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ما در نهایت تصمیم گرفتیم تا برخی از فرنگی‌کاران را برای جام پیت لاسینسکی لهستان نگه داریم به همین خاطر با یک تعداد خاصی از نفرات عازم باکو خواهیم شد. در واقع مسابقات جام جایزه بزرگ باکو آخرین ایستگاه انتخابی تیم ملی نیست و برای ما ایستگاه آخر مسابقات لهستان است.
وی ادامه داد: محمد بنا علاوه بر مسائل فنی کشتی‌گیران به نظم و انضباط تیمی و حرف شنوی آن‌ها اهمیت می‌دهد. برای بنا یک کشتی‌گیر واقعی کسی است که علاوه بر بالا بودن میزان آمادگی جسمانی و فنی از نظر اعتقادی به پرچم کشورش ایمان داشته باشد.
خیرآبادی تصریح کرد: کسانی برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد که برای اهتزاز پرچم ایران در ترکیه از جانشان مایه بگذارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اسماعیل نژاد مأموریت پیدا کرده تا تمامی حریفان و تیم‌های رقیب حاضر در مسابقات قهرمانی جهان را آنالیز کند برای محمد بنا خیلی اهمیت دارد که قبل از مسابقات شناخت خوبی از حریفان خود داشته باشد تاکنون نیز اطلاعات خوبی از تیم‌های حریف جمع‌آوری کرده‌ایم و امیدواریم در فرصت باقی‌مانده به اطلاعات بیشتر و بهتری نیز دست پیدا کنیم.

©2011 . All Rights Reserved