گفتگو
شماره : 25870
۱۰:۴۸ ۱۳۹۰/۴/۱۲
غلامرضا محمدی:شرایط اوزان هفتگانه در دعوت کشتی گیران متفاوت بود

در مورد وزن 84 کیلوگرم تصمیم متفاوتی می گیریم

مصدومیت باید به تایید پزشکان معتمد برسد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: شرایط اوزان هفتگانه در دعوت کشتی گیران منتخب رقابتهای انتخابی به اردوی تیم ملی متفاوت بود.


غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کادر فنی پس از برگزاری یک جلسه 2 ساعته و استفاده از نظرات صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون کشتی با در نظر گرفتن رقابتهای جهانی واستفاده از نفرات آینده دار نسبت به دعوت سی کشتی گیر منتخب رقابتهای انتخابی به اردوی تیم ملی تصمیم گیری کرد.


وی در مورد دلایل دعوت جمال میرزایی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: شرایط وزن 84 کیلوگرم با بقیه اوزان متفاوت است در این وزن لشکری حذف شده، امینی بدلیل مصدومیت حضور نداشته، میرزایی جزء سه نفر نبوده  و گودرزی نیز قهرمان شده است بترتیب ممکن است در این وزن تصمیم متفاوتی بگیریم و احتمال دارد کادر فنی با تایید مسئولان فدراسیون به این جمع بندی برسد که مسابقه انتخابی برگزار شود.


دارنده دو مدال نقره جهان در مورد حضور معصومی و امینی برای بررسی وضعیت پزشکی آنها تصریح کرد: این دو کشتی گیر امروز به خانه کشتی می آیند اگر مصدومیت آنها توسط پزشکان معتمد فدراسیون و مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی تایید شود امکان دعوت آنها  به اردو در صورت تایید مسئولان فدراسیون وجود دارد ولی اگر این مورد تایید نشود با کسی اغماض نمی کنیم.


دارنده دو مدال برنز جهان در مورد حذف برخی کشتی گیران مطرح در رقابتهای انتخابی تاکید کرد: برای کشتی گیران این چنینی و نفراتی که به اردو دعوت نشده اند برنامه داریم ما دو جام حبیبی و موحد و زیلکوفسکی لهستان را در برنامه داریم و با توجه به شرایط نفرات در این دو جام شرکت کرده و در نهایت بهترین ها را برای جهانی انتخاب می کنیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی ما از دیروز شنبه در خانه کشتی تهران آغاز شده است وبرنامه های ما تا زمان حضور در رقابتهای جهانی ترکیه و گزینشی المپیک در دهه پایانی شهریورماه کاملا مشخص است و احتمال دارد در صورت تایید مسئولان فدراسیون در اواخر این هفته اردویی را در یکی از شهرستانها برگزار کنیم.

 

©2011 . All Rights Reserved