گفتگو
شماره : 25805
۱۰:۳۹ ۱۳۹۰/۴/۷
اصغر ثمربخش: انتخابی انگیزه بالایی بین مدعیان بوجود می آورد

آماده میزبانی این مسابقات هستیم

رقابتها از شبکه سه و استانی پخش می شود

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد که با وقفه‌ای چند ساله قرار است 8 و 9 تیر ماه برگزار شود انگیزه بالایی را در بین مدعیان بوجود آورده است.
اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود: اعضای هیات کشتی استان با حمایت و کمک مسئولان ورزش و استان تصمیم بر این گرفتیم که میزبانی را به عهده بگیریم و یکی از دلایل عمده قبول میزبانی رشد و شکوفایی کشتی مازندران است. 
وی با بیان اینکه ساری محل مناسبی برای میزبانی مسابقات انتخابی تیم‌ملی است اظهار داشت: خارج از اینکه دوست داریم نمایندگان مازندرانی در این مسابقات خوش بدرخشند اما به دنبال این هستیم که به بهترین شکل ممکن شرایط را برای برگزاری مسابقاتی بدون حاشیه فراهم کنیم چرا که رقابتی می‌تواند ارزشمند و تاثیر‌گذار باشد که همه مدعیان از شانس یکسانی برخوردار باشند.
ثمربخش تاکید کرد: بطور طبیعی در استانی مثل مازندران مشتاقان به کشتی زیاد است و ما هم قبول داریم سالن حسینی جوابگو نیست اما برای حل این مشکل در شرایط فعلی با مسئولان صدا و سیمای استان و شبکه سه سیما رایزنی لازم شده تا مسابقات را بصورت زنده پخش کنند که مطمئنا با این تصمیم‌گیری و حمایت آنها مشکل مشتاقان کشتی کمتر خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در این شرایط حساس که همه مشتاقان به کشتی در سراسر ایران به دنبال برگزاری مسابقاتی بدون حاشیه و دیدنی هستند بتوانیم میزبانی شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابتهای جهانی ترکیه و گزینشی المپیک لندن روزهای 8 و 9 تیر ماه در ساری برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved