گفتگو
شماره : 25785
۱۰:۵ ۱۳۹۰/۴/۶
خلیل رشیدمحمدزاده: سطح فنی رقابت‌های جام کودک قابل قبول بود

ملی پوشان را در اردوها انتخاب می کنیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: رقابت‌های جام کودک از نظر فنی در سطح قابل قبولی برگزار شد و آذری‌ها با قهرمان المپیک به تبریز آمده بودند.
خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مسابقات جام بین‌المللی کودک با حضور کشتی‌گیران خوبی از ارمنستان، گرجستان و آذربایجان در سطح خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: کشتی‌گیران ما نیز تا حدود زیادی عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند و ما شناخت بهتری از نفراتمان پیدا کردیم.
محمدزاده تصریح کرد: قصد داریم با دعوت 30 تا 35 کشتی‌گیر اردوی خود را برگزار کنیم و تا مسابقات آسیایی تایلند دو مرحله اردو داریم و سعی می‌کنیم با بررسی شرایط کشتی‌گیران یک تیم خوب را روانه بانکوک کنیم.
وی تأکید کرد: پس از آن یک مرحله اردو برای رقابت‌های جهانی مجارستان در برنامه داریم سعی می‌کنیم در انتخاب ترکیب جهانی و آسیایی این نکته را مدنظر قرار دهیم که نفرات منتخب وزن زیادی کم نکنند.
محمدزاده تصریح کرد: طبق برنامه و در صورت فراهم شدن شرایط اردوی ما از روز 11 تیرماه آغاز می شود امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون کشتی سه مرحله پایانی اردوی ما نیز در مجموعه برق تهران برگزار می‌شود و در نهایت بتوانیم نتیجه خوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان در مرداد و شهریورماه کسب کنیم.
شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام روز جهانی کودک روزهای 4 و 5 تیرماه و با شرکت شش کشور در تبریز برگزار شد.

©2011 . All Rights Reserved