گفتگو
شماره : 25769
۱۰:۳۲ ۱۳۹۰/۴/۵
ناصر نوربخش:باید آنالیز درستی از حریفان داشته باشیم

در حال حاضر به فیلم مسابقات مختلف نیازمندیم

ناصر نوربخش پس از آغاز آخرین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی رومانی گفت: در حال حاضر به دنبال راه‌هایی برای بدست آوردن فیلم مسابقات قهرمانی اروپایی امسال و اکثر تورنمنت‌هایی که در سال جاری میلادی برگزار شده است هستیم تا بدین طریق شناخت بیشتری از حریفان داشته باشیم.
نوربخش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در این اردو بیشترین کار ما آنالیز حریفان و انتقال نکات ریز فنی به کشتی‌گیران خودمان است ما پس از آنکه برای اوزان 50 و 120 کیلوگرم کشتی‌گیران مطمئن و خوبی را پیدا کردیم روی آنالیز حریفان و پیدا کردن نقاط ضعف آن‌ها متمرکز خواهیم شد.
وی ادامه داد: البته هنوز برای این آنالیزها متأسفانه فیلمی در اختیار نداریم و امیدوارم راهی پیدا شود تا بتوانیم فیلم مسابقات مختلف امسال در رده‌ی جوانان را پیدا کنیم و روی آن‌ها آنالیز خود را انجام دهیم.
نوربخش با بیان اینکه هفته‌های ابتدای این اردوی آمادگی پرفشار خواهد بود تصریح کرد: در هفته‌های پایانی و با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی تمرینات ما کمتر خواهد شد تا فرنگی‌کاران ما توان خود را بازیابی کنند برای گرفتن نتیجه‌ی دلخواه در مسابقات جهانی به لطف خداوند و دعای خیر مردم عزیز ایران نیازمند هستیم چراکه مطمئن هستم که در مسابقات جهانی کار بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: سعی داریم تا در این اردو نقاط ضعف فرنگی‌کاران را به حداقل برسانیم امیدوارم فشار تمرینات کشتی‌گیران را دچار آسیب‌دیدگی نکند و آن‌ها با بالا بردن آمادگی خود با حداکثر توان راهی مسابقات جهانی شوند.

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان جهان روزهای 4 تا 9 مرداد ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved