گفتگو
شماره : 25754
۱۱:۹ ۱۳۹۰/۴/۴
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان:فرنگی‌کاران نباید دچار غرور کاذب شوند

نیازمند تمرین و کار بیشتر هستیم 

مهرزاد قلاوند با بیان انیکه اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی جوانان چند روز دیر شروع شده است گفت: هرچند این اردو با کمی تأخیر آغاز می‌شود ولی ما سعی خواهیم کرد از فرصت باقی‌مانده نهایت استفاده را ببریم.
قلاوندمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: سطح مسابقات جهانی بسیار متفاوت‌تر از مسابقات آسیایی خواهد بود تیم ما هرچند از مسابقات آسیایی روحیه‌ی خوبی را کسب کرد اما به لحاظ فنی هنوز نیازمند تمرین بیشتر و کار فشرده‌تر برای رسیدن به آمادگی مطلوب است. به هرحال وقتی که فرنگی‌کاران در اردو هستند ما فقط از بعد فنی با آن‌ها تمرین نمی‌کنیم بلکه تمامی مسائل آن‌ها را زیرنظر می‌گیریم تا این افراد در بهترین شرایط ممکن برای مسابقات آماده شوند.
وی ادامه داد: فرنگی‌کاران ما در حال حاضر خود را در سطح و کلاس جهانی می‌بینند و این به ما کمک خواهد کرد تا به نتایج احتمالی مسابقات قهرمانی جهان خوشبین باشیم البته نباید از غرور کاذب و بی‌جای فرنگی‌کاران نیز غافل باشیم.
قلاوند با بیان اینکه در ابتدای آخرین اردوی آمادگی تیم از تمامی فرنگی‌کاران تست گرفته خواهد شد تصریح کرد: ما براساس این تست‌ها شدت و میزان فشار تمرینات را تنظیم خواهیم کرد و به گونه‌ای برنامه‌ی تمرینی فرنگی‌کاران را تدوین می‌کنیم که آن‌ها برای مسابقات جهانی به آمادگی لازم برسند.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: احتمال دارد پس از یک دوره‌ی 12 تا 13 روزه یک تا دو روز را به فرنگی‌کاران استراحت بدهیم و بعد مجددا تمرینات را تا روز اعزام ادامه دهیم.

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان جهان روزهای 4 تا 9 مرداد ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved