گفتگو
شماره : 25738
۱۱:۳۹ ۱۳۹۰/۴/۱
محمدرضا یزدانی خرم: باید از نظر علمی به سطح روز دنیا نزدیک شویم

تحقیق و پژوهش یکی از ضرورت‌های کشتی است

به ارتقاء وضع علمی هم بیاندیشیم

رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌ ایران باید از نظر علمی سطح خود را به دنیای روز نزدیک کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدرضا یزدانی خرم در جلسه کمیته آموزش استان‌ها که روز سه شنبه در محل خانه کشتی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: کشتی بعنوان ورزش اول کشور بیش از سایر رشته‌ها مظلوم واقع شده زیرا بعلت عدم درآمدزایی در استان‌ها توجه کافی به این رشته نمی‌شود.
وی ادامه داد: با وجود تمامی تنگناهای موجود در فدراسیون سعی کرده‌ایم  تمام اعزام تیم‌ها به بهترین نحو برگزار شود و در یک سال پرترافیک خوشخبتانه در تمامی رده‌های سنی نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم.
یزدانی خرم تصریح کرد: تحقیق و پژوهش یکی از الزام‌ها و ضرورت‌های ورزش کشتی است.
وی با اشاره به اینکه باید از نظر علمی خود را به سطح روز دنیا نزدیک کنیم اظهار داشت: برخی به دلیل نداشتن تخصص کافی ناخواسته ترس از روس‌ها را در میان کشتی‌گیران رواج می دهند و تبعات منفی را ایجاد می‌کنند.
یزدانی خرم تصریح کرد: مسئولان کمیته‌های آموزش استان‌ها باید با تلاش و کوشش به مسائل آموزشی استان خود توجه کنند.
وی با اشاره به اینکه حرکت کشتی استان‌ها بیش از هر چیز منوط به تدبیر و قدرت روسای هیأت‌های کشتی است اظهار داشت: توجه به هیأت کشتی سراسر کشور در اهم فعالیت‌های فدراسیون قرار دارد و قصد داریم برای هیأ‌ت‌ها مکانیزم انگیزشی و تشویقی در نظر بگیریم تا فعالیت‌ها مشخص شود.
یزدانی خرم با اشاره به اینکه کشتی در میان کشورهای دنیا با استقبال روبرو شده و برخی کشورها سرمایه‌گذاری کافی در این رشته انجام داده‌اند تصریح کرد: علم، دانش و آموزش علمی در سرلوحه کار فدراسیون کشتی قرار دارد و انستیتو کشتی ایران حرکت‌های خوبی را در این زمینه انجام داده‌ است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش فدراسیون کشتی تعداد مربیان بین‌المللی ما به 28 نفر رسیده است و ما باید علاوه بر توجه به مدال‌آوری با فرهنگ‌سازی به ارتقاء وضع موجود علمی کشتی کشور بیش از گذشته توجه کنیم.

©2011 . All Rights Reserved