گفتگو
شماره : 25709
۱۰:۳۱ ۱۳۹۰/۳/۳۰
حمیدرضا اسماعیل‌نژاد: استخوان‌بندی تیم ملی کشتی در باکو مشخص می‌شود

احتمالا نفرات ذخیره‌ی تیم ملی در لهستان کشتی می‌گیرند

حمیدرضا اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه استخوان‌بندی تیم اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه در تورنمنت باکو مشخص خواهد شد گفت: سعی خواهیم کرد ترکیب تیم در جهانی ترکیه را در این تورنمنت مشخص کنیم و اگر هم در یک یا دو وزن گره‌ها باز نشد در جام پیت لاسینسکی لهستان این گره‌ها را باز خواهیم کرد.
اسماعیل نژاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: هدف ما این است تا 17 و یا 18 نفر را به تورنمنت باکو اعزام کنیم. محمد بنا هرچند به طور قطعی هنوز موضوعی را اعلام نکرده است ولی آن طور که از صحبت‌های او پیدا است فکر می‌کنم که بخواهد در باکو ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به قهرمانی جهان را مشخص کند. پس از اینکه 7 نفر اصلی تیم ملی مشخص شد 7 نفر را نیز بعنوان نفر دوم انتخاب می‌کنیم تا در کل با 14 نفر راهی اردوی مشترک و جام پیت لاسینسکی در لهستان شویم.
وی ادامه داد: قرار است طبق برنامه از این 14 نفر کشتی‌گیران دوم ما در مسابقات شرکت کنند و 7 نفر اصلی نیز هم در اردوی لهستان تمرین پرفشاری را پشت سر بگذارند و هم اینکه مسابقات معتبر جام پیت لاسینسکی را از نزدیک ببینند.
اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه در اکثر اوزان نفرات خوبی حضور دارند تصریح کرد: کار ما برای انتخاب 7 نفر اصلی تیم ملی بسیار سخت است در برخی اوزان کشتی‌گیران بسیار خوبی حضور دارند و ما می‌خواهیم در نهایت هرکس که بهتر بود راهی مسابقات جهانی ترکیه شود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی بعدی ما نیز در محل خانه کشتی برگزار خواهد شد در حالی که تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران شانس‌ کسب مدال‌های المپیک لندن را دارند ما حتی اردوهای خود را نیز نمی‌توانیم در مجموعه‌ی انقلاب برپا کنیم ولی آن وقت تیم امید ما برای بازی در عراق با یک هواپیمای اختصاصی راهی این کشور می‌شود ضمن آنکه مسئولان ورزشی و فدراسیون فوتبال از هم‌اکنون پاداش‌های احتمالی این تیم و بازیکنانش را مشخص کرده‌اند.

©2011 . All Rights Reserved