گفتگو
شماره : 25681
۱۰:۸ ۱۳۹۰/۳/۲۸
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: احتمال دارد علی‌اکبری و عبدولی در باکو هم کشتی بگیرند

تورنمنت گرجستان برای ما بسیار سودمند بود

رسول جزینی با بیان اینکه احتمال دارد امیر علی‌اکبری و سعید عبدولی در تورنمنت باکو کشتی بگیرند گفت: هرچند این دو نفر در تورنمنت گرجستان به روی تشک رفتند ولی احتمال دارد که در باکو نیز کشتی بگیرند.
جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: امیر علی‌اکبری در گرجستان در وزن 120 کیلوگرم کشتی گرفت او کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم است و امکان دارد ما او را در باکو نیز به روی تشک بفرستیم تا سر وزن خود نیز محک بخورد. سعید عبدولی نیز احتمال دارد در وزن 66 کیلوگرم کشتی بگیرد ولی به هرحال تصمیم نهایی با محمد بنا است. وی ادامه داد: ما برای اردوی جدید خود که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و فکر می‌کنم با توجه به حضور ما در آکادمی ملی المپیک بتوانیم براساس تست‌های مختلفی که از فرنگی‌کاران می‌گیریم برنامه‌ها را دقیق‌تر پیگیری کنیم.

جزینی تصریح کرد: تا قبل از مسابقات جهانی باید به سطحی که مدنظر محمد بنا است برسیم تیم ما باید برای جهانی ترکیه آنقدر آماده باشد که جای هیچ اما و اگری را برای حریفان باقی نگذارد.
وی با اشاره به عملکرد فرنگی‌کاران منتخب تیم ملی در تورنمنت گرجستان گفت: سطح مسابقات گرجستان بالا بود در برخی اوزان قهرمانان جهان حضور داشتند به هرحال وقتی سوریان و عابدین‌زاده از دور مسابقات حذف می‌شوند شما می‌توانید تجسم کنید که سطح این مسابقات به چه صورتی بوده است.
جزینی در پایان خاطر نشان کرد: از عملکرد فرنگی‌کاران خود رضایت داریم برخی از آن‌ها بسیار خوب بودند برای ما مهم است که امثال مهدی علیاری که نفر چندم وزن 96 کیلوگرم است بتواند اینگونه در مسابقات نتیجه بگیرد به هرحال کلیت این تورنمت‌ برای ما بسیار مفید بود.
مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابتهای جهانی از 30 خردادماه آغاز می شود.

©2011 . All Rights Reserved