گفتگو
شماره : 25662
۱۲:۳۵ ۱۳۹۰/۳/۲۴
علی اشکانی: سوریان مرد روزهای سخت است

آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی در اردبیل را داریم

علی اشکانی با بیان اینکه شکست سوریان در جام جایزه بزرگ گرجستان نگران کننده نیست گفت: من سال‌ها در کنار حمید سوریان بوده‌ام و او را خوب می‌شناسم وی مرد روزهای سخت است و شما مطمئن باشید که در رقابت‌های قهرمانی جهان او بازهم مرد شماره‌ی یک است.
اشکانی ملی‌پوش سابق تیم کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: هدف از تورنمنت‌های قبل از مسابقات جهانی برای این است تا کشتی‌گیران بدون توجه به برد و باخت فقط با هدف کسب تجربه و بالا بردن آمادگی خود در آن شرکت کنند. سوریان امسال در یک وزن بالاتر کشتی گرفت و این باخت نیز به وی کمک می‌کند تا بیشتر نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

وی ادامه داد: من سال‌ها در کنار سوریان بوده‌ام و می‌دانم که وی کشتی‌گیر بسیار زیرکی است. او در روزهای سخت توانسته است مرد شماره یک باشد و مطمئن هستم که در مسابقات جهانی می‌تواند در وزن خودش بازهم به یک مدال طلای دیگر دست پیدا کند.
اشکانی تصریح کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مسابقات جهانی به آرزوی خود که همانا قهرمانی جهان است برسد.
اشکانی با بیان اینکه عملکرد تیم کشتی فرنگی جوانان نیز در مسابقات آسیایی اندونزی بسیار خیره‌کننده بود اظهار داشت: این موفقیت را به مسئولان فدراسیون کشتی تبریک می‌گویم. چراکه خوب می‌دانم در این شرایط چگونه تلاش می‌کنند تا اردوهای تیم‌های ملی منظم و با تمام امکانات برگزار شود این تیم اگر مغرور نشود می‌تواند در مسابقات قهرمانی جهان به نتیجه‌ی خوبی برسد.
مربی تیم‌های کشتی فرنگی استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا اردوهای تیم‌های ملی در شهرها و استان‌های مختلف برگزار شود. ما در اردبیل این آمادگی را داریم تا در این فصل و با شرایط آب و هوایی مناسب میزبان خوبی برای تیم کشتی فرنگی جوانان باشیم چراکه در این صورت هم فرنگی‌کاران در شرایط متنو‌ع‌تری تمرین می‌کند و هم اینکه کشتی گیران ما می‌توانند در اردوی آمادگی تیم ملی نیز حضور یابند و با فرنگی‌کاران مطرح تیم ملی سرشاخ شوند.

©2011 . All Rights Reserved