گفتگو
شماره : 25660
۱۱:۴۹ ۱۳۹۰/۳/۲۴
عارف ربطی: نتایج قهرمانی آسیا، تجربه‌ی خوبی برای تیم آزاد جوانان بود

از این پس فرنگی‌کاران و آزادکاران جوان به فکر مسابقات جهانی باشند

دبیر فدراسیون کشتی گفت: هرچند تحمل عنوان چهارمی آسیا برای تیم کشتی آزاد جوانان و مسئولان فدراسیون کشتی کمی دشوار است ولی این نتیجه مطمئنا تجربه‌ی خوبی برای کادر فنی این تیم در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.
ربطی دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از عملکرد آزادکاران و فرنگی‌کاران جوان در مسابقات قهرمانی آسیایی اندونزی رضایت داریم چراکه بسیاری از نفراتی که راهی این مسابقات شدند نفرات دوم و یا سوم هر وزن بودند و این برای ما بسیار مهم است که مربیان تیم ملی توجه ویژه‌ای به پشتوانه‌سازی دارند البته شاید اگر مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان با ارنج دیگری راهی مسابقات آسیایی می‌شدند می‌توانستند به راحتی عنوان قهرمانی را ازآن خود کنند ولی به هرحال نگاه مربیان این تیم به آینده‌ی جوانان باعث شد تا آن‌ها در نهایت با این تیم بسیار جوان و کم تجربه راهی اندونزی شوند.
وی ادامه داد: البته به شخصه معتقدم که در کنار تیم باید یک جدول‌نویس نیز اعزام شود تا با آنالیز کردن سایر کشتی‌ها در هر مسابقه بهترین مشاوره را به مربیان تیم ملی بدهد.
ربطی با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی جوانان عملکرد بسیار خوبی درمسابقات آسیایی داشت تصریح کرد: امیدوارم این تیم در مسابقات جهانی نیز با همین روحیه کشتی بگیرد و به مدال برسد.
دبیر فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: سطح مسابقات قهرمانی جهانی که مرداد ماه در رومانی برگزار می شود، بسیار بالاست. تیم‌های  کشتی آزاد و فرنگی جوانان ما در فرصت باقی‌مانده باید با تمام توان تمرین کنند و نقاط ضعف خود را برطرف نمایند تا در رقابت‌های جهانی به نتایج دلخواه خود نیز برسند. ما نیز در فدراسیون کشتی علی‌رغم مشکلات خاص مالی با تمام توان تلاش داریم تا شرایط خوبی را برای اردوهای تیم‌های ملی فراهم کنیم.

©2011 . All Rights Reserved