گفتگو
شماره : 25649
۱۱:۳۷ ۱۳۹۰/۳/۲۳
نادر مشروطه:از اینکه توانستیم دل مردم را شاد کنیم خوشحالیم

نباید مغرور شویم

مشروطه با بیان اینکه فرنگی‌کاران تیم ملی باید هرچه سریعتر برای مسابقات جهانی آماده شوند گفت: این قهرمانی نباید ما را مغرور کند در این روزهایی که در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی هستیم، غرور برای ما یک سم مهلک است این قهرمانی به ما اعتماد به نفس خوبی داد و باید در این فرصت باقی‌‌مانده تا مسابقات جهانی به فکر برطرف کردن نقاط ضعف خود باشیم.
مشروطه مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ورزش یکی از عرصه‌هایی است که دولت‌ها با آن می‌توانند قدرت خود را به سایر کشورها نشان دهند و در ایران چون مدال‌آورترین رشته ورزشی کشور کشتی است این تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران هستند که در این گونه میادین پرچم و سرود کشورمان را در سایر کشورها طنین‌انداز می‌کنند. ما در این مسابقات در واقع در شرقی‌ترین کشور آسیا 6 بار پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم و از این بابت خداوند را بسیار شاکر هستیم.
وی ادامه داد: قهرمانی در آسیا نتیجه‌ی زحمات خود کشتی‌گیران و کادر فنی و مجموعه‌ی فدراسیون کشتی بود و از اینکه توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم بسیار خوشحال هستیم.
مشروطه در پایان تصریح کرد: واقعا سطح مسابقات جهانی بسیار بالا است و این رقابت‌ها حتی برای تیم ملی روسیه هم خطرناک است چه برسد به تیم ما، فکر می‌کنم فقط با تلاش شبانه‌روزی در این فرصت چند هفته‌ای بتوانیم به یک نتیجه‌ی خوب برسیم.

 

©2011 . All Rights Reserved