گفتگو
شماره : 25589
۹:۱۸ ۱۳۹۰/۳/۲۰
ناصر نوربخش:هدف ما رقابتهای جهانی رومانی است

قهرمانی حاصل کارشبانه روزی و برگزاری اردوهای منظم بود

 

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: قهرمانی زودهنگام تیم ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حاصل تلاش شبانه روزی و برگزاری اردوهای منظم بود.
ناصر نوربخش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای شرکت در این مسابقات چندین مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و کشتی گیران با حضور در چند تورنمنت بین المللی در ایران، بلغارستان وترکیه با آمادگی خوبی پا در این مسابقات گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه کشتی گیران ایرانی برای حضور در دیدارهای نهایی حریفان قدرتمند قزاق را پشت سر گذاشته و قرعه های سختی داشتند تصریح کرد: این قهرمانی حاصل تلاش شبانه روزی کشتی گیران، کادرفنی، تمامی مربیان سازنده سراسر کشور و درنهایت حمایت خوب فدراسیون کشتی بود.

 


نوربخش با بیان اینکه هدف اصلی این تیم موفقیت در رقابتهای جهانی رومانی است اظهار داشت: پس از بازگشت از اندونزی تمرینات ما برای شرکت در این رقابتها آغاز می شود مسلما کسانی که در این رقابتها صاحب مدال طلا شدند شانس حضور در بخارست را دارند اما کادر فنی با زیر نظر گرفتن تمرینات اردویی سعی می کند تیمی قدرتمند را مرداد ماه راهی این مسابقات کند.
وی در مورد انتقاداتی که پیش از اعزام تیم در مورد انتخاب فرزندش در ترکیب تیم آسیایی وجود داشت تاکید کرد: این کشتی گیران را کمیته فنی انتخاب کرد و نه من و خوشحالم که انتخابهای خوبی داشتیم.
نوربخش در پایان  خاطر نشان کرد: کشتی فرنگی نشان داده است پشتوانه های خوب و قابل اتکایی دارد و امیدوارم با حمایتهای مسئولان شاهد رشد هرچه بیشتر این رشته و موفقیتهای هر چه بیشتر باشیم.

©2011 . All Rights Reserved