گفتگو
شماره : 25521
۱۱:۵۵ ۱۳۹۰/۳/۱۱
حسین ملاقاسمی: کشتی فرنگی باید ثمره حرکت رو به جلوی خود را در المپیک ببیند

دغدغه بنا کسب مدال پس از 40 سال است

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی فرنگی ایران در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است و باید ثمره این حرکت رو به جلو را در المپیک ببینیم.
حسین ملاقاسمی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی فرنگی ایران پس از المپیک 2008 پکن در مسابقات مختلفی همچون رقابت‌های جام جهانی، جهانی و بازی‌های آسیایی گوانگجو نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است.
دارنده مدال نقره جهان ادامه داد: این پیشرفت نتیجه کار و فعالیت مربیان سازنده سراسر کشور، حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان فدراسیون، تلاش کشتی‌گیران و مربیان و بویژه مدیریت مناسب و خوب محمد بنا بعنوان یکی از مربیان خوب و طراز اول در سطح جهان است.
وی تصریح کرد: بنا را سال‌هاست که می‌شناسم دغدغه وی برای خودش نیست بلکه برای کشتی فرنگی و فرنگی‌کاران و برای موفقیت این رشته در المپیک و کسب  مدالهای خوشرنگ پس از 40 سال است.
ملاقاسمی در پایان با اشاره به اینکه کشتی فرنگی با قهرمانی در آسیا نشان داد که پشتوانه‌های خوبی دارد خاطرنشان کرد: از یزدانی خرم رییس و صنعتکاران نایب رییس فدراسیون کشتی خواسته‌ام شرایط بازگشت وی را فراهم کنند زیرا ما باید نتیجه کار خود را در المپیک ببینیم.

©2011 . All Rights Reserved