گفتگو
شماره : 25509
۱۲:۱۸ ۱۳۹۰/۳/۱۰
خلیل رشید محمدزاده:تمرکز ما روی مسائل تکنیکی و تاکتیکی است

بهروز ملکی را با کمال میل به تیم ملی جوانان دادیم

 

خلیل رشید محمدزاده گفت: تا روز اعزام به تورنمنت جام پیروزی ترکیه سعی خواهیم کرد بیشتر روی آموزش تکنیک و تاکتیک‌ فرنگی‌کاران نوجوان کار کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در آغاز اردوی جدید آمادگی تیم نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: هدف نهایی ما مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان است و به خاطر یک تورنمنت برنامه‌ی کلی خود را تغییر نمی‌دهیم. در پایان مرحله‌ی جدید اردوها، تورنمنت‌ جام پیروزی ترکیه را پیش رو داریم و این فرصت بسیار خوبی است تا نفرات اصلی خود را محک بزنیم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که ما در این اردو هم می‌توانیم فرنگی‌کاران خود را بیشتر بشناسیم و هم اینکه شناخت مناسبی از حریفان پیدا کنیم. در این اردو نیز بیشتر روی آموزش تکنیک و تاکتیک‌های مختلف کشتی فرنگی کار خواهیم کرد و در تمرینات بدنسازی نیز روی بالا بردن قدرت کشتی‌گیران کار خواهیم کرد.
محمدزاده تصریح کرد: سعی ما بر این است تا تمام فرنگی‌کارانی که در جام پیروزی شرکت می‌کنند در جام روز جهانی کودک نیز شرکت کنند ولی اگر برخی از آن‌ها برای حضور در ترکیه وزن زیادی کم کرده باشند دیگر به آن‌ها اجازه نمی‌دهیم که در تبریز به روی تشک بروند.
محمدزاده با بیان اینکه خود وی بدلیل امتحانات دانشگاهی نمی‌تواند تیم ملی را در سفر به ترکیه همراهی کند تاکید کرد: 29 خردادماه مصادف با یکی از امتحانات دانشگاهی من است که همین باعث می شود تا نتوانم تیم را در سفر به ترکیه همراهی کنم و به جای من بهروز حضرتی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ادامه داد: ما به بهروز ملکی اجازه دادیم تا تیم ملی جوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کند فکر می‌کنم این یک تجربه‌ی خوب برای ملکی باشد به هرحال ما در این شرایط باید به تیم جوانان کمک کنیم و امیدوارم در جریان مسابقات ما هم تیم جوانان به کمک ما بیاید. بهروز ملکی یکی از سبک‌وزن‌های تیم ما است که در جام شاهد نیز اول شد به هرحال امیدوارم او در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بتواند یکی از مدال‌آوران تیم ایران باشد.
وی در پایان با اشاره به شرایط فعی کشتی فرنگی ایران خاطر نشان کرد: به شخصه معتقدم که کشتی فرنگی ایران بدون محمد بنا نمی‌تواند خوب نفس بکشد او یک مربی با علم و دانش است که امیدوارم مسئولان فدراسیون هرچه سریعتر وی را به کار خود بازگردانند.

©2011 . All Rights Reserved