گفتگو
شماره : 25472
۹:۲۴ ۱۳۹۰/۳/۸
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان:با غیرت از عنوان قهرمانی آسیایی خود دفاع می‌کنیم

در اندونزی کار سختی پیش روی ماست

ناصر نوربخش با بیان اینکه کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان برای دفاع از عنوان قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی اندونزی از تمام اعتبار خود استفاده خواهد کرد گفت: با غیرت و تعصب مثال‌زدنی سعی خواهیم کرد تا امسال نیز از عنوان قهرمانی تیم دفاع کنیم.


سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: هرچند ما در جریان تورنمنت‌های اخیر توانسته‌ایم به نتایج خوبی برسیم ولی نباید فراموش کرد که فرنگی‌کاران ما با دو کیلوگرم ارفاق وزن در این مسابقات شرکت کردند شرایط مسابقات قهرمانی آسیا بسیار متفاوت خواهد بود ضمن آنکه مطمئن هستم که قزاقستان به عنوان اصلی‌ترین حریف ما در اندونزی شرایط سختی را برای فرنگی‌کاران ما بوجود خواهد آورد.


وی ادامه داد: با غیرت و تعصب خوب فرنگی‌کاران جوان خود می‌توانیم بر حریفان غلبه کنیم و امیدوارم در جریان مسابقات فرنگی‌کاران ما نیز در روزهای خوب خود قرار داشته باشند.


نوربخش با بیان اینکه حریفان ژاپنی و کره‌ای تیم کشتی فرنگی جوانان هنوز ناشناخته هستند گفت: ما از شرق آسیایی‌ها هیچ شناختی نداریم در بلغارستان و ترکیه این حریفان ما حضور نداشتند و این کار ما را سخت می‌کند ممکن است یک ژاپنی، کره‌ای یا حتی چینی بیاید و تمام برنامه‌های ما بر هم بریزد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس فاکتورهای خاصی در نهایت کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات آسیایی را مشخص می‌کنیم در هر وزن دو نفر را به مسئولان فدراسیون معرفی کرده‌ایم و امیدوارم پس از جمع‌بندی‌های نهایی اسامی نهایی ملی‌پوشان خود را اعلام کنیم.

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 19 تا 22 خرداد ماه در شهر جارکاتا اندونزی برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved