گفتگو
شماره : 25446
۱۲:۱۸ ۱۳۹۰/۳/۴
تورج ظفری:حضور در جام پیروزی ترکیه را در برنامه داریم

این مسابقات اسکلت‌بندی اصلی تیم ما را مشخص می‌کند

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: با حضور در جام پیروزی ترکیه اسکلت‌بندی تیم ما برای شرکت در رقابت‌های مهم پیش رو مشخص می‌شود.
تورج ظفری مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد نوجوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی در مجموعه ورزشی برق تهران در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این مرحله از تمرینات بیشتر روی کارهای تکنیکی و فنی کار تمرکزکرده ایم.
ظفری تصریح کرد: در اواخر خردادماه شرکت در جام پیروزی ترکیه را در برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم با فراهم شدن شرایط با 19 کشتی‌گیر به این رقابت‌ها اعزام شویم تا در نهایت اسکلت‌بندی اصلی ما برای رقابت‌های مهم پیش رو از جمله رقابت‌های آسیایی وجهانی مشخص شود.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون علیرغم مشکلات مالی حمایت خوبی از تیم نوجوانان داشته است تأکید کرد: فدراسیون کشتی در حد توان بهترین امکانات را فراهم کرده است و با همکاری مسئولان مجموعه برق تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم.
ظفری در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی یکدست و همدل و کشتی‌گیران با انگیزه ما را به موفقیت در رقابت‌های آسیایی تایلند در مردادماه و جهانی مجارستان در شهریورماه امیدوار کرده است.
رقابت‌های بین‌المللی جام پیروزی ترکیه روزهای 27 تا 29 خردادماه در شهر گوش آداسی برگزار می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved