گفتگو
شماره : 25429
۱۰:۲۹ ۱۳۹۰/۳/۳
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان: شاید در برخی اوزان مسابقه‌ی درون اردویی داشته باشیم

در اوزان 60 و 120 کیلوگرم هنوز ابهاماتی داریم

نادر مشروطه با بیان اینکه در آخرین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی جوانان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کادر فنی بیشترین تمرکز خود را بر روی انتخاب ملی‌پوشان اوزان 60 و 120 کیلوگرم خود گفت: وضعیت ما در این دو وزن معلوم نیست و امیدوارم بتوانیم کشتی‌گیران مطمئنی را برای مسابقات اندونزی پیدا کنیم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای مسابقات قهرمانی آسیا کشتی‌گیران خوبی را پیدا کرده‌ایم به هرحال مسابقات بلغارستان، جام شاهد قزوین و همچنین جام ترکیه به ما کمک کرد تا نفرات اصلی خود را پیدا کنیم البته در اوزان 60 و 120 کیلوگرم ابهاماتی داریم که امیدوارم در این اردو نفرات اصلی این اوزان را پیدا کنیم.
وی افزود: در جام قهرمانان، علیزاده در وزن 74 کیلوگرم مشکلاتی را داشت او هنوز در گارد گرفتن مشکل دارد و امیدوارم در این اردو این مشکل وی برطرف شود.
مشروطه با بیان اینکه علی‌یاری در وزن 84 کیلوگرم فقط به خاطر اشتباهات خود نتوانست در ترکیه به مدال برسد تصریح کرد: ترک‌ها در وزن 84 کیلوگرم واقعا خوب بودند علی‌یاری در سرپا هنوز مشکلاتی را دارد که باید برطرف کند در کل نفرات ما در سرپا نمی‌توانند به خوبی اجرای فن کنند و در این فرصت باقی‌مانده تا قهرمانی آسیا باید برای برطرف کردن این مشکل فکری کنیم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: اکثر مدعیان قهرمانی آسیا و جهان با ترکیب جدیدی به ترکیه آمده بودند روس‌ها در تمامی اوزان با نفرات جدیدی در این تورنمنت شرکت کردند به هرحال امکان دارد در برخی اوازن یکسری مسابقات درون اردویی برگزار کنیم تا برای اندونزی نفرات اصلی خود را شناسایی کنیم.

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 19 تا 22 خرداد ماه در شهر جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved