گفتگو
شماره : 25374
۱۱:۲۷ ۱۳۹۰/۲/۳۱
دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا:قربان اف را شکست می دهم

کادر فنی تیم ملی بدنبال پشتوانه سازی بود

عرفان امیری گفت: اگر یکبار دیگر مقابل قربان قربان اف ازبک کشتی بگیرم وی را شکست می دهم.
عرفان امیری کشتی گیر آزادکار وزن 96 کیلوگرم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان نخستین تجربه حضورم در این رقابتها در رده ای بزرگسالان بود.
وی ادامه داد: در این رقابتها در دو مسابقه کشتی گیرانی از هند و مغولستان را شکست دادم اما در دیدار فینال نتوانستم از پس  قربان اف بر بیایم.
دارنده مدال طلای جوانان جهان با اشاره به اینکه براحتی مدال طلای آسیا را از دست داده است تصریح کرد: تجربه مسابقه رودررو با این کشتی گیر ازبک را نداشتم وهمین امر باعث شکستم شد.
دارنده مدال برنز جوانان با اشاره به اینکه  معتقد است رقابتهای قهرمانی آسیا در سطح بازیهای آسیایی گوانگجو برگزار شد خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی با میدان دادن به جوانان در ازبکستان بدنبال پشتوانه سازی بود و این کار در آینده نتیجه مثبتی در پی خواهد داشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از بازگشت از ازبکستان تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان و گزینشی المپیک آغاز می کنم و امیدوارم بتوانم در این رقابتها نمایش امیدوار کننده ای داشته باشم.

©2011 . All Rights Reserved