گفتگو
شماره : 25333
۱۱:۱۹ ۱۳۹۰/۲/۲۸
مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان: تنها دغدغه ما عدم شناخت از حریفان خارجی است

دلگرمی‌های یزدانی خرم عامل حرکت رو به جلوی تیم است

بهروز حضرتی‌پور با بیان اینکه تنها دغدغه کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در شرایط فعلی عدم شناخت از حریفان است گفت: ما از روس‌ها و اوکراینی‌ها هیچ شناختی نداریم و امیدوارم در جام پیروزی ترکیه بتوانیم تا حدودی به این شناخت برسیم.
بهروز حضرتی‌پور مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رده‌ی سنی نوجوانان شرایط خاصی دارد ترکیب این تیمها‌ هر سال تغییر می‌کند و همین باعث می‌شود تا مربیان این تیم‌ها دائما به دنبال کسب اطلاع از آخرین وضعیت حریفان و آنالیز آن‌ها باشند و ما فرصت جام سامورگاچف را از دست دادیم ولی هنوز امیدواریم در جام پیروزی یک شناخت نسبی از حریفان خود پیدا کنیم.
وی ادامه داد: به هرحال طی چند سال گذشته سبک کشتی گرفتن آسیا را به خوبی می‌شناسیم ولی از حریفان اروپایی و آمریکایی و سایر کشورها هیچ اطلاعاتی نداریم و همین کار ما را برای مسابقات جهانی بسیار سخت کرده است.
حضرتی‌پور تصریح کرد: اردوی قبلی ما شرایط بسیار خوبی داشت و از تمرینات فرنگی‌کاران رضایت کامل داریم.
وی با بیان اینکه در اردوی بعد کارهای سرعتی فرنگی‌کاران اندکی افزایش خواهد داشت گفت: ما روی مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار بیشتری می‌کنیم. در اردوی قبل قدرت فرنگی‌کاران را تا حد قابل قبولی بالا بردیم و از این پس با توجه به نزدیکی مسابقات جام پیروزی و جام روز جهانی کودک سعی می‌کنیم روی مسائل فنی و سرعتی فرنگی‌کاران بیشتر کار کنیم.
حضرتی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون کشتی و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی برق تهران سپاسگزارم که در حق تیم ملی نوجوانان نهایت لطف و محبت را دارند. علی‌رغم تمامی مشکلات محمدرضا یزدانی خرم همواره با دلگرمی به ما امید می‌دهد او از نزدیک به اردوهای ما سرکشی می‌کند، با اینکه خود ما می‌دانیم که فدراسیون در شرایط سخت مالی قراردارد. مهندس علی‌بیگی مدیرعامل محترم باشگاه برق تهران نیز در جریان اردوها همواره به ما لطف داشته و تمام امکانات لازم را در اختیار کادر فنی و فرنگی‌کاران قرار می‌دهد.

©2011 . All Rights Reserved