گفتگو
شماره : 25331
۱۰:۵۳ ۱۳۹۰/۲/۲۸
خلیل رشید محمدزاده: کشتی گرفتن در ازبکستان برای فرنگی‌کاران ما دشوار خواهد بود

تمرینات سوریان و علی‌‌اکبری نسبت به گذشته متفاوت‌تر شده است

خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه کشتی گرفتن در ازبکستان برای هر کشتی‌گیری دشوار خواهد بود گفت: به دلیل برخی اعمال نفوذها که در امر داوری انجام می‌شود فرنگی‌کاران ما در مسابقات قهرمانی آسیا کار دشواری را پیش رو دارند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ما در مسابقات قهرمانی آسیا یک ترکیب کاملا جوان و تا حدودی کم تجربه است. به جز دو نفر از اعضای این تیم سایر فرنگی‌کاران برای اولین بار است که در رده‌ی بزرگسالان در یک چنین مسابقاتی کشتی می‌گیرند حال اگر بحث اعمال‌ نفوذهای داوری و مسائل دیگر حاشیه‌ای آن را نیز در نظر بگیریم خواهیم دید که تیم ملی کار دشواری برای بالا رفتن از سکوها خواهد داشت.
وی ادامه داد: نمی‌شود در ازبکستان کشتی گرفت و از حاشیه‌های داوری و مسائل مختلف آن در امان بود.
محمدزاده با بیان اینکه نباید از نتایج احتمالی تیم ملی ترس و واهمه‌ای داشت تصریح کرد: اگر ما امسال فقط مسابقات قهرمانی آسیا را داشتیم آن وقت منطقی بود که با تیم اول خود راهی تاشکند می‌شدیم ولی حالا که ما مسابقات جهانی و المپیک را پیش رو داریم باید به گونه‌ای عمل کنیم که رقابت در هر وزن بالا بگیرد و حتی نفرات اول ما با جدیت تمام تلاش کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات سوریان و علی‌اکبری نسبت به گذشته متفاوت شده است و این به خاطر آن است که آن‌ها امثال حاجی‌پور و قربانی را پشت سر خود می‌بینند که با جدیت تمام در حال تمرین هستند فکر می‌کنم این حس رقابت لذت‌بخش در نهایت به نفع کشتی فرنگی ایران خواهد بود.

©2011 . All Rights Reserved