گفتگو
شماره : 25313
۱۱:۱۲ ۱۳۹۰/۲/۲۷
امید نوروزی: پاپی یکی از شانس‌های کسب مدال است

در گرجستان در وزن اصلی خودم کشتی می‌گیرم

امید نوروزی با بیان اینکه عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، یکی از شانس‌های تیم ملی برای کسب مدال است گفت: او از لحاظ فنی و روحی و روانی برای حضور در این مسابقات کاملا آماده بود.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی چین در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم خوبی راهی مسابقات قهرمانی آسیایی ازبکستان شد. در برخی اوزان نفرات دوم و در برخی اوزان نفرات سوم راهی تاشکند شدند این مسابقات در واقع فرصتی برای این کشتی‌گیران است که خودشان را نشان دهند و از زیر سایه‌ی نفرات اول تیم ملی خارج شوند شاید این کار ما را سخت‌تر کند ولی همین بیشتر شدن حس رقابت باعث می‌شود تا نفرات اصلی تیم ملی نیز بیشتر تمرین کنند و در سایه‌ی قهرمانی گذشته‌ی خود به خواب نروند.
وی ادامه داد: پاپی کشتی گیر خوبی است و به اعتقاد من می‌تواند در قهرمانی آسیا از حق خود دفاع کند.
نوروزی همچنین در خصوص شرایط خود تصریح کرد: به طور حتم در گرجستان کشتی خواهم گرفت. جام تفلیس یک فرصت بسیار خوب است تا من دوباره با تشک مسابقات آشتی کنم!
دارنده‌ی مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو در پایان خاطرنشان کرد: در گرجستان در وزن اصلی خودم یعنی 60 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و برای رسیدن به سر وزن خودم نیز هیچ مشکلی ندارم.

©2011 . All Rights Reserved