گفتگو
شماره : 25279
۱۰:۲۸ ۱۳۹۰/۲/۲۴
خلیل رشید محمدزاده: در پایان این اردو احتمالا 6 فرنگی‌کار نوجوان خط می‌خورند

شرایط فعلی کشتی‌گیران خوب است

خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه در اردوی بعدی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان، 30 نفر به اردو دعوت خواهند شد گفت: در پایان این اردو که تا روز سه‌شنبه به طول خواهد انجامید در حدود 6 نفر خط خواهند خورد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ما تا روز سه شنبه به تمرینات ادامه خواهیم داد در حال حاضر در حدود 36 نفر در اردو حضور دارند که تا پایان اردو 6 نفر از آن‌ها خط خواهند خورد تا اردوی بعدی را با 30 نفر آغاز کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که پس از مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام بین‌المللی روز جهانی کودک در هر وزن 3 نفر را به اردو دعوت کنیم تا از میان آن‌ها یک تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا و یک تیم را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.
محمدزاده تصریح کرد: شرایط فعلی فرنگی‌کاران خوب است و امیدوارم تا زمان شروع مسابقات آنها را به اوج آمادگی برسانیم.
وی در پایان خاطر نشان  کرد: کار سختی پیش روی ما است. مربیان تیم ملی واقعا از جان و دل مایه می‌گذارند ما هرچه در توان داریم به کار می‌گیریم تا به لحاظ قدرت بدنی و آمادگی تکنیکی و تاکتیکی کشتی‌گیران را به اوج برسانیم.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی تایلند و جهانی رومانی در مرداد و شهریور ماه آماده می کند.

©2011 . All Rights Reserved