گفتگو
شماره : 25233
۱۰:۱۰ ۱۳۹۰/۲/۲۰
تورج ظفری: جام پیروزی استخوان‌بندی تیم ما را مشخص می‌کند

کادر فنی به موفقیت تیم امیدوار است

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: با شرکت در جام پیروزی ترکیه استخوان‌بندی ما برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی مشخص می‌شود.
تورج ظفری مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مرحله جدید اردوی تیم ملی در حال حاضر در مجموع برق تهران در حال پیگیری است و کشتی‌گیران تمرینات خوب و متنوعی را بر پایه مسائل فنی و تکنیکی دنبال می‌کنند.
وی ادامه داد: این اردو روز جمعه هفته جاری به پایان می‌رسد و ما تا پیش از حضور در جام پیروزی ترکیه دو مرحله اردوی دیگر را در برنامه داریم.
ظفری با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون در حد توان بهترین امکانات را برای ما فراهم کرده‌اند اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با فراهم شدن شرایط با دو تیم راهی جام پیروزی ترکیه شویم زیرا اسکلت‌بندی ما در این مسابقات مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: با تصمیم کادر فنی و بعلت فاصله کم تیم اعزامی به جام پیروزی در جام کودک شرکت نمی‌کند و اردوی تیم ما پس از این رقابت‌ها که 4 تا 6 تیرماه برگزار می‌شود برای رقابت‌های آسیایی و جهانی آغاز می‌شود.
ظفری در پایان خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران با انگیزه فراوان و شور و شوق بسیار زیاد تمرینات خود را دنبال می‌کنند و این کادر فنی را برای موفقیت در رقابت‌های مهم پیش رو امیدوار می‌کند.
رقابت‌های کشتی جام پیروزی ترکیه روزهای 27 تا 29 خردادماه در شهر گوش آداسی برگزار می‌شود. رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان به ترتیب مرداد و شهریورماه در تایلند و مجارستان برگزار خواهد شد. تیم ایران سال گذشته در آسیا نایب قهرمان شد و مسابقات جهانی پس از چند سال وقفه از سر گرفته می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved