گفتگو
شماره : 25223
۱۱:۳۷ ۱۳۹۰/۲/۱۹
علیرضا رضایی: همه رقابت‌های پیش رو مهم است

هدف اصلی موفقیت در رقابت‌های جهانی است

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: ‌همه رقابت‌های پیش رو از جمله جام جهانی، قهرمانی آسیا و جهانی برای ما مهم است.
علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پس از رقابت‌های انتخابی در اواخر سال گذشته چند مرحله اردو برگزار کرده و در سه تورنمنت بین‌المللی سیراکوف بلغارستان، آذربایجان و جام شاهد نیز شرکت کردیم.
دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن ادامه داد: با توجه به بررسی عملکرد کشتی‌گیران در این تورنمنت ها نفرات خود را برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی انتخاب کردیم.
وی تصریح کرد: در دو وزن 55 کیلوگرم و 96 کیلوگرم دو کشتی‌گیر را انتخاب کردیم تا در 55 کیلوگرم نفر اصلی ما که وزن زیادی کم می‌کند در همه مسابقات به میدان نرود و در 96 کیلوگرم نیز به میرزاپور هم میدان بدهیم.
رضایی اظهار داشت: نصیری در وزن 66 کیلوگرم بعلت آسیب‌دیدگی‌اش که در مسابقات آذربایجان بوجود آمد نمی‌توانست راهی جام جهانی شود و به همین خاطر نفر اول جام شاهد را برای این مسابقات انتخاب کردیم.
دارنده مدال برنز جهان تأکید کرد: رقابت‌های جام جهانی با شرایط خاصی برگزار می‌شود بطوریکه کشتی‌گیران ما ظهر وزن کشی کرده و عصر به میدان می‌روند البته خوشبختانه مسابقات با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه کشتی‌گیران جوان تمرینات خوبی برای شرکت در جام جهانی در شهریار دنبال می‌کنند خاطرنشان کرد: همه مسابقات پیش رو مهم است البته جام جهانی یک مسابقه نیمه رسمی است بهمین دلیل رقابت‌های آسیایی اهمیت بیشتری دارد ولی در نهایت هدف اصلی ما موفقیت در رقابت‌های جهانی رومانی است.
رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد 6 تا 8 خردادماه و با حضور 8 کشور برتر دنیا در شهر پلایون آلمان برگزار می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved