گفتگو
شماره : 25194
۱۰:۴۷ ۱۳۹۰/۲/۱۴
غلامرضا محمدی: غایبان به جام جهانی و قهرمانی آسیا اعزام نشدند

اجازه نمی‌دهم حاشیه وارد تیم ملی شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: جام بین‌المللی تختی ملاک ما برای شرکت در جام جهانی و رقابت‌های آسیایی بود و چهار کشتی‌گیر غایب در این رقابت‌ها به این مسابقات اعزام نشدند.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در کنار رعایت نظم و انضباط اردویی که همواره به آن پایبند بوده و خواهم بود حفظ سرمایه‌های کشتی نیز وظیفه ماست.
دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد: امسال مسابقات مهمی را پیش رو داریم و وظیفه ما حفظ سرمایه‌های موجود و ایجاد رقابت و انگیزه بین کشتی‌گیران و آماده کردن آن‌ها برای شرکت در مسابقات انتخابی و در نهایت جهانی ترکیه است.
وی در مورد بازگشت تقوی، معصومی، میرزایی و اسماعیل‌پور اظهار داشت: این چهار کشتی‌گیر برای بازگشت به اردوی تیم ملی به کادر فنی درخواست مکتوب دادند و ما نیز پس از جلسه مقدماتی که با حضور رییس فدراسیون در قزوین برگزار شد در نشست دیگری که با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون برگزار کردیم، تصمیم گرفته شد تا با توجه به درخواست این چهار نفر، اظهارات آن ها و برای حفظ سرمایه‌های کشتی این نفرات به اردو دعوت شوند.
دارنده دو مدال برنز جهان با بیان اینکه این چهار کشتی‌گیر از دیشب به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند تأکید کرد: متأسفانه تعداد اندکی قصد دارند با استفاده از این موضوع برای تیم ملی ایجاد حاشیه کنند که من به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم حاشیه وارد تیم شود.
وی در مورد ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: فکر نمی‌کنم تاکنون تیم ایران با این نفرات جوان راهی این رقابت‌ها شده باشد بهرحال در حال حاضر رقابت خوبی بین کشتی‌گیران ایجاد شده و ما هم می‌خواهیم به نفرات جوان میدان بدهیم و این کادر فنی است که با هماهنگی فدراسیون در مورد ترکیب تیم اعزامی تصمیم‌گیری می‌کند نه کشتی‌گیر.
دارنده مدال طلای جوانان جهان در پایان خاطرنشان کرد: امسال باید در رقابت‌های جهانی ترکیه که گزینشی المپیک 2012 لندن است شرکت کنیم وباید پس از برگزاری مسابقات انتخابی که حضور تمامی مدعیان در آن الزامی است با برگزاری اردوها و شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی از آنجا که تنها نفرات اول تا پنجم سهمیه المپیک را کسب می‌کنند با بهترین ترکیب راهی این مسابقات شویم.
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی از روز 29 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود که مرحله پایانی اردوی آزادکاران با شرکت 21 کشتی‌گیر در محل خانه کشتی تهران در حال برگزاری است.

©2011 . All Rights Reserved