گفتگو
شماره : 25182
۱۱:۰ ۱۳۹۰/۲/۱۳
جمشید خیرآبادی: انتخاب علی محمدی دلایل خاصی داشت

امسال حتما در تورنمنت لهستان شرکت می‌کنیم

جمشید خیرآبادی با بیان اینکه انتخاب علی محمدی برای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا از سوی کادر فنی دلایل خاصی داشته است گفت: یکی از دلایل ما برای انتخاب محمدی در وزن 66 کیلوگرم ایجاد رقابت و انگیزه‌ی بیشتر بین او و سایر رقیبانش بود.
جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: در وزن 66 کیلوگرم ما کشتی‌گیرانی همچون عبدولی، بیابانگرد و محب‌تاش را داریم که به دلیل برخی مسائل می‌خواستیم تا رقابت بین آن‌ها بالاتر رود، علی محمدی در جریان مسابقات جام یادگار امام (ره) اول شده بود و در مسابقات جام جهانی نیز به او فرصت نرسید تا کشتی بگیرد در واقع ما با این کار سعی کردیم تا حس رقابت را در این وزن بالا ببریم و هم اینکه انگیزه‌ی بیشتری را در خود علی محمدی به وجود بیاوریم به هرحال او کشتی‌گیر جوانی است که آینده‌ی خوبی نیز دارد.
وی ادامه داد: هدف اصلی کادر فنی مسابقات جهانی است ما سال گذشته نیز چون برای بازی‌های آسیایی چین دورخیز کرده بودیم در مسابقات قهرمانی آسیا چهارم شدیم آنجا بسیاری از ما خرده گرفتند که ما ضعیف شده‌ایم در صورتی که ما از مسابقات آسیایی آمادگی خوبی برای بازی‌های آسیایی چین پیدا کردیم.
خیرآبادی با بیان اینکه پس از مسابقات قهرمانی آسیا ترکیب تیم برای مسابقات جام جایزه بزرگ گرجستان مشخص خواهد شد تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هرطور که شده در سه تورنمنت گرجستان، باکو و لهستان شرکت کنیم ما پس از پایان هر تورنمنت نفرات اعزامی به تورنمنت بعدی را اعلام می‌کنیم و به این ترتیب سعی خواهیم کرد بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: افق دید ما المپیک لندن است و تا آن زمان با یک حرکت آهسته اما مدوام سعی داریم به هدف خود برسیم.
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا از 29 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved