اخبار منتخب
شماره : 25119
۱۱:۳۵ ۱۳۹۰/۲/۷
جام بین المللی شاهد – یادواره سر لشکر خلبان شهید بابایی
رقابتها شنبه و یکشنبه در قزوین برگزار می شود

سیزدهمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی جام شاهد یادواره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی روزهای 10 و 11 اردیبهشت ماه و با شرکت شش کشور خارجی و 135 کشتی گیر داخلی و در رده ای سنی جوانان در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم روز شنبه و رقابتهای وزنهای 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می شود. ضمن اینکه مراسم وزن کشی عصر روز قبل رقابتها برگزار خواهد شد.
بر این اساس علاوه بر  کشتی گیران آزادکار و فرنگی کار جوان که با نظر کادر فنی این تیمها در جام شاهد شرکت می کنند، تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان نیز در این رقابتها شرکت می کند.
در رشته کشتی فرنگی تمامی مدعیان بجز چند کشتی گیر از جمله محسن قاسمی که مسافر رقابتهای آسیایی ازبکستان است حضور دارند و در کشتی آزاد نیز مسافران رقابتهای جام آذربایجان بجز یکی دو نفر از جمله امیر شریعتی عدل از شرکت در این مسابقات معاف شده اند.
در کنار کشتی گیران داخلی، کشتی گیران روسیه، ارمنستان و ترکمنستان در رشته کشتی فرنگی و آذربایجان، ترکیه و عراق در رشته های کشتی آزاد وفرنگی در این رقابتها شرکت می کنند و احتمال حضور تیم داغستان در رشته کشتی آزاد نیز وجود دارد.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به همراه علیرضا رضایی سرمربی و علی اکبر دودانگه مربی تیم کشتی آزاد جوانان در  کشتی آزاد و رحیم علی آبادی، ناصر نوربخش سرمربی و حسام الدین جعفری سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان اعضای کمیته فنی این رقابتها را تشکیل می دهند. دیگر مربیان این تیمها به همراه برخی مربیان دعوتی کار هدایت کشتی گیران کشورمان را در این رقابتها بر عهده دارند.
موچافا داور المپیکی کشتی مراکش بعنوان نماینده فیلا و داور بیطرف در این رقابتها حضور دارد که بر کار قضاوت سی داور بین المللی کشتی ایران در این مسابقات نظارت می کند.کلینک داوری این رقابتها نیز عصر جمعه برگزار می شود.

محل استقرار تیمها در هتل ورزش شهر قزوین می باشد.

 

©2011 . All Rights Reserved