گفتگو
شماره : 25096
۹:۳۹ ۱۳۹۰/۲/۶
رییس جدید هیأت کشتی کرمانشاه: برای ارتقاء کشتی استانم سنگ تمام می‌گذارم

امیدوارم بتوانیم میزبانی جام تختی را بدست بیاوریم

محمد هیچی پس از پایان مجمع کشتی استان کرمانشاه و انتخابی وی به عنوان رییس جدید هیأت کشتی این استان گفت: برای ارتقاء کشتی استان کرمانشاه سنگ تمام می‌گذارم.
رییس هیأت کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: من همواره در هر مسئولیتی که بوده‌ام با جان و دل برای رسیدن به اهداف عالی آن تلاش کرده ام. در زمانی که مسئولیت سرپرستی هیأت نیز با من بود برنامه‌ها را طوری پیش می‌بردم که انگار قرار است سال‌ها در این مسئولیت باشم. حال نیز که با اعتماد مسئولان کشتی و ورزش استان به عنوان رییس هیأت انتخاب شدم از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود و برای ارتقاء کشتی استان کرمانشاه سنگ تمام خواهم گذاشت.
وی افزود: طبق تقویم ورزشی فدراسیون و هیأت با تمام دقت لیگ‌های مختلف استانی خود را در تمام رده‌های سنی دنبال می‌کنیم و امیدوارم امسال میزبان یکی از مسابقات مهم کشوری باشیم.
هیچی با بیان اینکه امید زیادی دارد تا استان کرمانشاه امسال میزبان مسابقات جام تختی شود تصریح کرد: قرار است تا به زودی با مدیرکل تربیت بدنی استان جلسه‌ای را برگزار کنیم در این جلسه پیشنهاد میزبانی جام تختی را خواهیم داد و امیدوارم با موافقت مدیرکل و مسئولین فدراسیون بتوانیم میزبان این رقابت‌های بین‌المللی و یا حداقل یک مسابقه‌ی مهم قهرمانی کشور باشیم.
رییس هیأت کشتی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: کشتی در کرمانشاه یک ورزش خاص وشماره یک برای مردم این منطقه است و ما برای تبدیل شدن به یک قطب بزرگ در کشتی فرنگی و آزاد تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

©2011 . All Rights Reserved