گفتگو
شماره : 25022
۱۰:۲۱ ۱۳۹۰/۱/۳۰
محمد طلایی: غایبان رقابت‌های انتخابی جایی در تیم ملی ندارند

جام پیروزی و کودک را در برنامه داریم
پس از پایان مسابقات وزن‌کشی می‌کنیم

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: غایبان رقابت‌های انتخابی در خرمشهر جایی در ترکیب تیم ما ندارند.
محمد طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به درخواست هیأت‌ها به تمامی کشتی‌گیران واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های انتخابی مجوز دادیم تا به خرمشهر آمده و شانس خود را برای کسب دوبنده‌ی تیم ملی امتحان کنند.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: ما با زیرنظر گرفتن این رقابت‌ها، نفرات برتر را به اردوی تیم که پس از این مسابقات برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم و تمامی برنامه‌های ما تا زمان رقابت‌های جهانی تدوین شده است.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: علاوه بر برگزاری چند مرحله اردو، شرکت در رقابت‌های جام پیروزی ترکیه و روز جهانی کودک را در برنامه داریم تا با آمادگی کامل راهی رقابت‌های آسیایی و جهانی شویم.
دارنده مدال برنز جهان تأکید کرد: فاصله رقابت‌های جهانی و آسیایی کم است و به همین دلیل باید دو تیم آماده داشته باشیم و با توجه به حساسیت رقابت‌های جهانی با ترکیب اصلی راهی مجارستان می‌شویم.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: کشتی‌گیرانی به تیم نوجوانان دعوت می‌شوند که وزن زیادی کم نکنند و توانایی فنی داشته باشند به همین دلیل پس از پایان مسابقات نفرات برتر را وزن‌کشی می‌کنیم.
رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا مردادماه در تایلند و رقابت‌های قهرمانی جهان شهریورماه در مجارستان برگزار خواهد شد.

©2011 . All Rights Reserved