گفتگو
شماره : 25015
۱۰:۴۵ ۱۳۹۰/۱/۲۹
رییس هیأت مازندران: جام حبیبی و موحد مردادماه در ساری برگزار می‌شود

مربیان جوان به کلاس شاهمرادف می‌روند

اصغر ثمربخش گفت: رقابت‌های بین‌المللی جام حبیبی و موحد مردادماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.
اصغر ثمربخش رییس هیأت کشتی مازندران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: قصد داریم دومین دوره این رقابت‌ها را از نظر کمی و کیفی در سطح بالاتری نسبت به دوره اول برگزار کنیم و تاکنون جلساتی را در این زمینه با مسئولان مختلف استانی و شهری برگزار کرده‌ایم.
وی با اشاره به دیدار هفته گذشته با وزیر اقتصاد و امور دارایی ادامه داد: در همین راستا در چند روز گذشته نیز با حضور شهردار ساری و رییس اقتصاد و دارایی استان دیداری با امامعلی حبیبی داشتیم تا شرایط مختلف برگزاری مناسب این مسابقات را بررسی کنیم.
ثمربخش تصریح کرد: مهمترین برنامه ما در سال جاری بحث آموزش مربیان و ارتقاء سطح دانش فنی آن‌ها است و قصد داریم با توجه به توافقات صورت گرفته با مسئولان ورزش داغستان چند تن از مربیان جوان خود که به تازگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌اند از جمله بذری، حاجی زاده و محمدی را به کلاس‌های آموزشی شاهمرادف اعزام کنیم.
وی در مورد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام شهید شیرودی در تنکابن اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد کادر فنی موافقت کردیم تا این مسابقات مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی محسوب شود و در تلاش برای حضور دو تیم خارجی خوب در این مسابقات هستیم.
ثمربخش در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ نوجوانان و جوانان یکی از راه‌های پیشرفت کشتی ایران است که ما نیز این رقابت‌ها را در استان خود برگزار خواهیم کرد.

©2011 . All Rights Reserved