اخبار منتخب
شماره : 24898
۱۲:۴۰ ۱۳۹۰/۱/۱۸
محمد علی صنعتکاران:دربهای فدراسیون بروی تمامی بزرگان باز است/همه به فکر بزرگی کشتی هستند/منافع ملی بر منافع شخصی ارجحیت دارد/ کشتی در سال 89 کارنامه موفقی داشت

 

نایب رئیس فدراسیون ومدیر تیمهای ملی کشتی گفت: دربهای فدراسیون کشتی بر روی تمامی بزرگان این رشته باز است و ما آماده استفاده از تجارب و نظرات تمامی اهالی فن هستیم.

محمد علی صنعتکاران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی همواره بر استفاده ازنظرات  تمامی بزرگان و اهل فن کشتی  تاکید دارد و این سیاست فدارسیون است و نمونه آن همکاری ملاقاسمی و بسیاری از قهرمانان گذشته برای آموزش اصولی کشتی در سراسر کشور است.

دارنده مدال برنز المپیک 1964 توکیو در ادامه با اشاره به حضور بسیاری از پیشکسوتان و روسای سابق فدارسیون در مجموعه فعلی اظهار داشت:همانطور که گفتم ما آماده استفاده ازنظرات تمامی بزرگان و صاحبنظران هستیم و این موضوع را ثابت کرده ایم ولی پست ها درفدراسیون محدود است.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: محمد بنا و همکارانش در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کارنامه قابل دفاعی داشته اند ضمن اینکه بین وی و بسیاری از پیشکسوتان و مربیان سازنده  در سراسر کشور رابطه بسیار خوب و دوستانه ای حاکم است.
وی در مورد برخی انتقادات در مورد نبود مدیریت تخصصی در کشتی تصریح کرد: بهتر است نگاه خود را به این موضوع عوض کنیم و همه درفکر اعتلای کشتی باشیم همانطور که برخی از این دوستان می گویند نیاز فعلی کشتی همدلی است بهتر است همه با هم کمک کنیم تا کشتی در رویدادهای مهم آینده از جمله المپیک لندن موفق باشد. باید با یک نگاه بیطرف مشکلات ریشه ای کشتی را برطرف کنیم و فراموش نکنیم کشتی در سال 89 با کسب 392 مدال کارنامه موفق و قابل قبولی داشت.
صنعتکاران با اشاره به اینکه همه در فدراسیون کشتی به فکر بزرگی کشتی ایران در دنیا هستند تاکید کرد: به شخصه کاری به انتقادهای صورت گرفته به خودم ندارم اما از تعداد معدودی از دوستان می خواهم انصاف را در انتصاب یکسری مسائل به برخی از همکاران فدراسیون رعایت کنند.
وی با بیان اینکه برخی از دوستان قبلا در پست های مختلف با فدراسیون همکاری کرده اند و خود واقعیت را به خوبی می دانند، ادامه داد: کشتی مشکلات بسیاری دارد باشگاههای در سراسر کشور نقش گذشته خود را ایفاء نمی کنند و تیمهای ملی رده های سنی نوجوانان وجوانان نیز با مشکلاتی نظیر نداشتن خوابگاه و اردوگاه مناسب روبرو هستند.
دارنده مدال نقره جهان با اشاره به اینکه در فدراسیون کشتی همواره منافع ملی بر منافع فردی ارجحیت داشته است در پایان خاطر نشان کرد: رویداد مهم و بزرگ المپیک لندن نزدیک است همه در این مسابقات ازکشتی انتظار مدال آوری دارند و در میان ورزش اول کشور نیازمند دوستی و برادری تمامی جامعه کشتی برای حضور قدرتمند در این مسابقات است.


©2011 . All Rights Reserved