اخبار منتخب
شماره : 24165
۱۰:۲۸ ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی دیروز تشکیل جلسه داد/جمع‌بندی نظرات مربیان در خصوص نفرات اعزامی به جام وهبی امره ترکیه

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بعدازظهر روز گذشته (شنبه) با حضور تمامی مربیان تیم ملی جلسه‌ای را برگزار کرد تا آخرین جمع‌بندی‌های لازم در خصوص مسابقات جام وهبی امره ترکیه و جام جهانی بلاروس انجام گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه که در ساعت 14 روز گذشته و با حضور محمد بنا سرمربی، جمشید خیرآبادی، فرهاد اسماعیل‌نژاد، ایرج قلاوند و رسول جزینی مربیان تیم ملی کشتی فرنگی در محل خانه‌ی کشتی مجموعه‌ی ورزشی آزادی تهران برگزار شد، اعضاء کادر فنی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی پرداختند.
در این جلسه‌ی چند ساعته نفرات احتمالی اعزامی به مسابقات تدارکاتی جام وهبی امره تقریبا مشخص شدند و قرار است کادر فنی پس از جمع‌بندی ارزیابی عملکرد آن‌ها در اولین اردوی آمادگی تیم ملی اسامی نفرات اعزامی به این جام معتبر را اعلام کند.
اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی  که از روز گذشته در محل خانه‌ی کشتی تهران برگزار شده است تا 8 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و قرار است پس از این مرحله از اردو 14 نفر از فرنگی‌کاران حاضر در این اردو انتخاب و به مسابقات جام وهبی امره‌ی ترکیه  در نیمه دوم بهمن ماه اعزام شوند.

 

©2011 . All Rights Reserved