اخبار منتخب
شماره : 2399
۱۱:۵۵ ۱۳۸۶/۱۰/۲۲
بانک اطلاعات و آمار ورزشکاران رشته کشتی راه اندازی می‌شود

بانک اطلاعات و آمار ورزشکاران و متخصصان کشتی کشور راه اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ فدراسیون کشتی قصد دارد اولین بانک اطلاعات و آمار ورزشکاران و متخصصان کشتی کشور را به منظور برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی ورزش اول کشور راه‌اندازی ‌کند.


براساس این گزارش: فدراسیون کشتی قراردادهای لازم را با شرکت همکار این طرح به امضاء رسانده است و اولین قدم‌ها برای راه اندازی این بانک معتبر برداشته شده است.


همچنین از این پس و با آغاز این طرح که مراحل ابتدایی خود را پشت سر می‌گذارد کلیه شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی و انتخابی (روستایی، شهری، استانی، کشوری و لیگ‌ها) و نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و المپیک و تورنمنت‌های بین‌المللی باید دارای ID کارت ویژه‌ای باشند که پس از ثبت اطلاعات هر ورزشکار در بانک اطلاعات برای آنها صادر می‌شود.


ضمنا این کارت ویژه برای کلیه متخصصین و دست‌اندرکاران ورزش کشتی نظیر مربیان، داوران، جدول‌نویسان، سرپرستان، پزشکان ورزشی، بدنسازان و ... الزامی است و انجام هرگونه فعالیت و ارتقاء منوط به ارائه این کارت است.


گفتنی است: سطح آموزش و فعالیت کلیه متخصصان کشتی بهمراه مشخصات شناسنامه‌ای دقیق برای اجرای این طرح مدنظر است.


روابط عمومی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران امیدوار است با همکاری رؤسای محترم هیئت‌های کشتی سراسر کشور،‌ مربیان، ورزشکاران، اهالی محترم رسانه و کلیه دست اندرکاران کشتی بتواند با راه اندازی این بانک اطلاعاتی کمک شایانی را برای رشد و ارتقاء برنامه ریزی به منظور توسعه کمی و کیفی ورزش اول کشور انجام دهد.


آماده دریافت پیشنهادات و نظرات راهگشای شما همراهان همیشگی ورزش اول کشور برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح بسیار بزرگ و تأثیرگذار هستیم.

©2011 . All Rights Reserved