اخبار منتخب
شماره : 23964
۱۰:۲۹ ۱۳۸۹/۱۰/۵
غلامرضا محمدی:
همه مدعیان باید در رقابت‌های انتخابی جام تختی شرکت کنند/جام تختی اهمیت بالایی برای کادر فنی دارد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همه مدعیان باید برای حضور در رقابت‌های بین المللی جام تختی در رقابت‌های انتخابی این جام که اواسط بهمن ماه برگزار می شود،  شرکت کنند تا مجوز حضور در این رقابتها را که ملاک اصلی کادر فنی برای انتخاب نفرات برای چند رویداد مهم بین المللی است بدست آورند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های قهرمانی کشور در حالی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شد که در روز دوم شاهد مسابقات بهتری نسبت به روز اول بودیم و چند کشتی‌گیر جوان و پدیده را شناسایی کردیم.
دارنده دو مدال نقره جهان با بیان اینکه بخشی از موجودیت ما در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان آمده بودند ادامه داد: در این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی مدنظر ما بودند که آینده‌دار بوده و علاوه بر جوانی دارای توانمندی‌های فنی لازم باشند تا بتوانیم روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.
وی تصریح کرد: کشتی‌گیرانی در وزن‌های 55 و 96 کیلوگرم مدنظر ما قرار گرفتند که آن‌ها را به اردو دعوت می‌کنیم.
دارنده دو مدال برنز جهان با اشاره به این موضوع که کادر فنی با دادن مجوز حضور در جام تختی و انتخابی این جام به رقابت‌های قهرمانی کشور اهمیت داده بود تأکید کرد: به نظر من هیأت‌های کشتی باید راهکاری بیاندیشند تا تمامی نیروهای توانمند آن‌ها در این مسابقات شرکت کنند و ما نیز به دلیل فشردگی مسابقات برگزار شده به تعداد محدودی از کشتی‌گیران مجوز دادیم تا در این مسابقات حضور نداشته باشند.
دارنده مدال طلای جوانان جهان ادامه داد: کادر فنی باید جوابگوی نتایج تیم ملی در مسابقات مهم آینده باشد و بنابراین ما نیز باید اعضای کمیته فنی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌بودیم تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم.
محمدی اظهار داشت: ما از دل رقابت‌های لیگ به تعداد محدودی از کشتی‌گیران برای جام تختی مجوز می‌دهیم، بنابراین تمام کسانی که می‌خواهند در این جام حضور داشته باشند باید در رقابت‌های انتخابی این جام که اواسط بهمن ماه برگزار می‌شود شرکت کنند.
وی با بیان اینکه تیم ملی فعلا اردویی ندارد افزود: جام تختی اهمیت بالایی برای کادر فنی تیم ملی جهت انتخاب کشتی‌گیران برای رویدادهای مهم آینده از جمله جام جهانی روسیه، قهرمانی آسیا و یکی دو تورنمنت بین‌المللی دارد بنابراین کشتی‌گیران برای دعوت به اردوی تیم ملی حضور در این مسابقات را از دست ندهند.
دارنده چند مدال آسیا در پایان با بیان اینکه نکته قوت رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پرشور تماشاگران در سالن شهدای هفتم تیر تهران بود، خاطرنشان کرد: سال آینده برای رقابت‌های جهانی ترکیه که گزینشی المپیک محسوب می‌شود کار سختی پیش رو داریم و با توجه به اینکه در برخی اوزان با کمبود نفر روبرو هستیم امیدوارم بتوانیم برای این اوزان کشتی‌گیران خوبی را آماده کنیم.

©2011 . All Rights Reserved