اخبار منتخب
شماره : 23918
۱۱:۵۴ ۱۳۸۹/۱۰/۱
هشدار محمد بنا به فرنگی‌کاران:
همه باید در انتخابی جام بین‌المللی یادگار امام (ره) شرکت کنند/نوربخش و محمدزاده دو بازوی قدرتمند من هستند

محمد بنا با تأکید بر اینکه برای مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام (ره) هیچ سهمیه‌ی فوق‌العاده‌ای وجود ندارد و همه برای حضور در این مسابقات باید از فیلتر مسابقات انتخابی این جام عبور کنند گفت: ‌اگر کسی نتواند در مسابقات انتخابی جام یادگار امام (ره) شرکت کند. برای سال آینده هیچ شانسی برای کسب امتیازات مختلف فدراسیون و تیم ملی کشتی فرنگی ندارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رابطه اظهار کرد: برای مسابقات قهرمانی کشور سهمیه‌هایی وجود داشت که هر استان با استفاده از آن فرنگی‌کاران خود را در این مسابقات شرکت داده بود ولی برای مسابقات بین‌المللی امسال جام یادگار امام (ره) فدراسیون کشتی هیچ سهمیه‌ی خاصی را در نظر نگرفته است و تمام کسانی که در این جام شرکت می‌کنند باید حتما از طریق مسابقات انتخابی سهمیه‌ی حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده باشند.
وی افزود: به هرحال ملاک ما برای دعوت نفرات به اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات مختلف حضور کشتی‌گیران در جام یادگار امام (ره) است و چون این مسابقات برای ما حکم انتخابی تیم ملی را دارد هرکس در آن شرکت نکند به این معنی است که نمی‌خواهد در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد.
محمد بنا همچنین با بیان اینکه مسابقات جام وهبی امره‌ی ترکیه پاداش کسانی است که در رقابت‌های قهرمانی کشور شیراز خوش درخشیدند تصریح کرد: 90 درصد اسکلت تیم اعزامی به جام وهبی امره ترکیه را فرنگی‌کاران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور شیراز تشکیل خواهند داد ضمن اینکه برای جام جهانی بلاروس نیز ما به کسانی فرصت می‌دهیم که در گذشته کمتر توانستند خود را نشان دهند. اردوهای ما نیز از 25 دی ماه آغاز خواهد شد و امیدوارم از بین فرنگی‌کارانی که به اردو دعوت می‌شوند بتوانیم تیم‌های خوبی را برای این رقابت‌ها آماده کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در خصوص حضور خود در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نوجوانان نیز گفت: نوربخش و محمدزاده بازوان کمکی من هستند که من هم بدون مشورت با آن‌ها هیچ کاری را انجام نمی‌دهم به شخصه به عملکرد این دو مربی اعتقاد دارم چراکه فکر می‌کنم آن‌ها در کار خود بهترین هستند.
من هرکاری که از دستم برآید برای تیم ملی نوجوانان و جوانان انجام خواهم داد و اگر فرصت باشد حتما در اردوهای آمادگی این دو تیم نیز حضور پیدا می‌کنم. ما در هفته‌ی آینده جلسه‌ای را در خانه‌ی کشتی خواهیم داشت که در این جلسه تمام مربیان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور خواهند داشت ما در این جلسه تمام برنامه‌های خود را برای سال آینده مورد بحث و بررسی مجدد قرار خواهیم داد تا اگر نیاز بود با نظر جمعی موردی را به برنامه‌های خود اضافه و یا کم کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برای مسابقات سال آینده داریم از رقابتهای پیش رو نیز سربلند بیرون بیایم.

©2011 . All Rights Reserved