اخبار منتخب
شماره : 23871
۱۰:۵۰ ۱۳۸۹/۹/۲۸
علیرضا رضایی:
اردوی تیم پس از جام شهید هاشمی‌نژاد آغاز می‌شود/به بهشهر می روم/رابطه مناسب تیم‌های ملی به نفع کشتی است

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان با بیان اینکه برای موفقیت این تیم در رقابتهای جهانی و قاره ای و کمک به تیم ملی بزرگسالان نیازمند حمایت تمامی جامعه کشتی است، گفت: پس از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد اردوی تیم برای حضور در رقابتهای آسیایی اندونزی، جام جهانی آلمان و مسابقات جهانی رومانی آغاز می‌شود.

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: اولین برنامه ما بازسازی ساختار تیم جوانان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های مهم آینده است که بر این اساس در اولین گام با حضور در بهشهر این مسابقات را زیرنظر می‌گیرم.
نایب قهرمان المپیک آتن ادامه داد: بعد از این رقابت‌ها نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور و جام هاشمی‌‌نژاد را به اردو دعوت می‌کنیم و پس از آن حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی، جام تختی و تورنمت‌های مختلف را با توجه به اینکه سال پرکاری را با سه مسابقه جام جهانی، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان  پیش رو داریم، در برنامه خواهیم داشت.
دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: روابط من با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان بسیار قانونمند است و جدا از این موضوع، معتقدم تمرین مشترک و رابطه مناسب  تیم‌های ملی در نهایت به نفع کشتی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده با نشست با مسئولان فدراسیون اسامی همکارانم مشخص می‌شود.

علیرضا رضایی امروز یکشنبه بعنوان سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان منصوب شد.

 

 

 

©2011 . All Rights Reserved