اخبار منتخب
شماره : 23540
۱۱:۱۱ ۱۳۸۹/۸/۲۳
محمد علی صنعتکاران:
کشتی با آمادگی کامل به گوانگجو می‌رود / موفقیت‌ها متعلق به تمامی جامعه کشتی است

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: تمام کسانی که داعیه علاقمندی و عشق به کشتی دارند باید در این روزها قهرمانان و تیم ملی کشورمان را یاری دهند البته خوشبختانه اغلب قهرمانان و پیشکسوتان این نکته را رعایت کرده اند، حال چنانچه در این میان فردی هم با انجام مصاحبه یا اظهار نظر تلاش‌های را زیر سئوال برده و احیانا پیشاپیش از ناکامی سخن به میان می‌آورد نشان دهنده علایق و خواسته‌های نامعمول خود آن شخص است و نباید آن را جدی گرفت.

نایب رییس فدراسیون کشتی از آمادگی کامل قهرمانان جهت حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو چین سخن به میان آورد.
محمدعلی صنعتکاران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار داشت: فدراسیون کشتی تمام تمهیدات لازم را جهت موفقیت قهرمانان انجام داده و طی چند ماه اردو هرآنچه که لازم بوده صورت گرفته تا تیم‌های آزاد و فرنگی بدون دغدغه خاطر راهی المپیک آسیایی شوند.
قهرمان اسبق جهان و المپیک در ارتباط با عملکرد احتمالی نفرات و چگونگی کسب مدال از سوی آنان گفت: همانطور که تأکید کردم کشتی‌گیران هر دو رشته آزاد و فرنگی از آمادگی کامل برخوردارند. کادر فنی نیز با تمام وجود در اختیار تیم بوده‌اند بنابراین چشم‌انداز موفقیت‌آمیزی را پیش رو خواهیم داشت. با این وجود شخصا عادت ندارم در ارتباط با تعداد مدال و اینکه چه کسانی مدال می‌گیرند صحبت کنم زیرا کشتی ورزش بی رکوردی است که در آن علاوه بر فاکتورهای آمادگی مسائل دیگری از جمله حوادث پیش‌بینی نشده داوری و مواردی از این دست هم دخالت دارند. ایشان در ارتباط با حمایت از کشتی در واپسین روزهای اعزام به بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که داعیه علاقمندی و عشق به کشتی دارند باید در این روزها قهرمانان و تیم ملی کشورمان را یاری دهند البته خوشبختانه اغلب قهرمانان و پیشکسوتان این نکته را رعایت کرده و حتی برخی از این عزیزان با حضور در جمع اردونشینان و یا به طریق دیگر حمایت خود را از کشتی به عمل آورده‌اند حال چنانچه در این میان فردی هم با انجام مصاحبه یا اظهار نظر تلاش‌های فدراسیون و کادر فنی را زیر سئوال برده و احیانا پیشاپیش از ناکامی سخن به میان می‌آورد نشان دهنده علایق و خواسته‌های نامعمول خود آن شخص است و نباید آن را جدی گرفت.
نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان اظهار امیدواری کرد کشتی بتواند در گوانگجو رضایت علاقمندان بی‌شمار خود را جلب کند و یقینا در صورت موفقیت، تنها فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان خوشحال نخواهند بود بلکه موفقیت کشتی متعلق به تمام کسانی است که دل در گرو این ورزش دارند.

©2011 . All Rights Reserved