اخبار منتخب
شماره : 23292
۱۰:۶ ۱۳۸۹/۷/۲۷
سید مراد محمدی:
رابطه‌ام با کادر فنی تیم ملی دوستانه است/جایم را به جوانها دادم

پرافتخارترین کشتی‌گیر آزادکار حال حاضر ایران پس از اینکه دیروز دوشنبه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد گفت: دلایل بسیاری برای کناره‌گیری از دنیای قهرمانی دارم ولی رابطه‌ام با کادر فنی دوستانه بوده و من با آنها رفیق هستم.

سیدمراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک پکن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: دلایل بسیاری برای خداحافظی از دنیای قهرمانی دارم که فعلا ترجیح می‌دهم ابعاد مختلف موضوع را بازگو نکنم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود اختلاف نظر بین وی و کادر فنی از دلایل کناره‌گیری‌اش از دنیای قهرمانی بوده است اظهار داشت: اختلاف نظر و دیدگاه بین هر فردی با فرد دیگر وجود دارد ولی رابطه من با کادر فنی تیم ملی در مدت حضور آن‌ها دوستانه بوده و ما با هم رفیق هستیم.
دارنده مدال طلای جهان در مورد اینکه ایجاد مسائل حاشیه‌ای در اردوی تیم ملی کشتی آزاد در ماسال در این زمینه نقش داشته است تصریح کرد: آن موضوع یک مشکل جزئی و یک دلخوری بسیار ساده بود، صادق گودرزی به اشتباه خود پی برد، معذرت‌خواهی کرد و مسئله تمام شد.
دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: نمی‌خواهم ابعاد مختلف مسئله خداحافظی‌ام را در این مقطع زمانی باز کنم همانطور که گفتم مسائل مختلفی در این زمینه نقش داشت من به عنوان ورزشکاری که در این سال‌ها مدال‌های با ارزشی در رقابت‌های جهانی و المپیک بدست آورده بودم انتظاراتی را از مسئولان استانم و حتی کشور داشتم که برآورده نشده، بهرحال مسئولان فدراسیون کشتی نیز بودجه محدودی دارند و لازم است بگویم من رابطه خوبی با رییس و مسئولان فدراسیون کشتی داشته و خواهم داشت.
دارنده دو مدال برنز جهان در پایان خاطرنشان کرد: در روزهایی که من برای رقابت‌های جهانی انتخاب شده بودم کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی در کنار من حضور داشتند پس من وظیفه دارم برای کمک به کشتی گیران جوان که بخاطر میدان دادن به آنها از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، تا هر زمان لازم باشد در اردو باقی بمانم تا بتوانم از نظر روحی و روانی به آن‌ها کمک کنم البته ممکن است چند روزی برای رسیدگی به کارهای شخصی به مرخصی بروم ولی به خانه کشتی باز می‌گردم.

©2011 . All Rights Reserved