اخبار منتخب
شماره : 23277
۱۱:۳۲ ۱۳۸۹/۷/۲۶
وداع با دنیای قهرمانی
سیدمراد محمدی از دنیای کشتی خداحافظی کرد/تقدیر فدراسیون کشتی از مرد با اخلاق کشتی ایران و جهان

سیدمراد محمدی پرافتخارترین کشتی‌گیر حال حاضر کشتی آزاد ایران ،دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی سال 2006، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن، دارنده دو مدال برنز جهان در سال‌های 2005 و 2009 و قهرمان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه برای همیشه با دنیای قهرمانی وداع کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی سال 2006، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن، دارنده دو مدال برنز جهان در سال‌های 2005 و 2009، قهرمان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه، قهرمانی آسیا در سال‌های 2003 و 2005، دارنده مدال نقره آسیا در سال‌های 2004 و 2006 و مدال برنز آسیا در سال 2008 امروز دوشنبه 26 مهرماه برای همیشه با دنیای قهرمانی وداع کرد.

متن نامه کناره‌گیری مراد محمدی از دنیای قهرمانی به شرح زیر است:

«با استعانت از ذات اقدس باری‌تعالی، به محضر مردمی که ولی‌نعمتان قهرمانان ورزشی هستند عرضه می‌دارم، بدوا امتنان و سپاس خود را به سبب دعای خیر و احساسات پاک‌شان در طول دورانی که به مثابه یک سرباز با هدف اعتلای نام پرافتخار کشورم و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ وطن ادای دین نموده‌ام و متعاقبا از محضر مردم پهلوان منش رخصت می‌طلبم تا در عرصه‌ای دیگر، اگر توفیق خدمت‌گذاری میسر شود، انجام وظیفه نمایم.
بدین وسیله اعلام می‌دارم با منویات درونی و احساس دینی که به مردم داشتم و در جهت کمک به جوانان شایسته کشتی، در اردوی آماده‌سازی بازی‌های آسیایی گوانگجو حضور پیدا کردم و اکنون زمان خداحافظی از عرصه قهرمانی که لحظه‌ای تلخ برای قهرمانان است، فرا رسیده.
امیدوارم با اتکا به خداوند منان، توفیق انتقال تجارب و داشته‌های فنی‌ام را در کسوت مقدس مربیگری به جوانان این مرز و بوم داشته باشم.»
"سید مراد محمدی"

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و سپاسگزاری از این قهرمان نامدار و با اخلاق کشتی ایران و جهان برای وی در لحظه لحظه های زندگی اش آرزوی شادکامی و موفقیت دارد.

©2011 . All Rights Reserved