اخبار منتخب
شماره : 23263
۱۱:۳۱ ۱۳۸۹/۷/۲۵
محمد بنا:
بر اساس انتظارات سازمان تربیت بدنی حرکت می‌کنیم/برخی اظهار نظرها با واقعیت منطبق نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سازمان تربیت بدنی براساس کارهای کارشناسی شده انتظاراتی از کشتی و کشتی‌گیران در بازی‌های آسیایی گوانگجو دارد که ما بر اساس آن انتظارات حرکت می‌کنیم.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کارشناسان سازمان تربیت بدنی براساس واقعیت‌های روز کشتی ایران و جهان و با یک نظر منطقی تعداد مدال‌های طلای موردنظر برای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را مشخص کرده‌اند که ما بر اساس آن حرکت می‌کنیم.
دارنده مدال نقره جهان ادامه داد: اگر بتوانیم براساس این معیارها حرکت کنیم روند مثبتی داشته‌ایم و در صورت روند صعودی و یا نزولی از این طرح کارشناسی که در صورت صلاحدید مسئولان سازمان تربیت بدنی اعلام می‌شود، می‌توان آن را یک روند مثبت یا منفی تلقی کرد.
وی تصریح کرد: متأسفانه این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد تعداد مدال‌های طلای کسب شده توسط کشتی مطرح می‌شود که با واقعیت‌ها منطبق نیست که یا نظر احساسی است و یا از روی غرض ورزی است.
بنا تأکید کرد: مسلما سطح بازی‌های آسیایی با رقابت‌های قهرمانی آسیا متفاوت است و با توجه به شرایطی همچون وزن‌کشی، جدول مسابقه و شرایط روحی و روانی کشتی‌گیر در هنگام مسابقه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در مورد تعداد مدال‌های کسب شده انجام داد.
وی اظهار داشت: من سرمربی تیم کشتی فرنگی هستم و وظیفه‌ام آموزش مربیان در استان‌ها نیست و این وظیفه انستیتو کشتی ایران و مدرسان این مرکز علمی است.
بنا در پایان خاطرنشان کرد: آغاز برنامه‌های تیم‌‌های ملی جوانان و نوجوانان منوط به فراهم شدن یک اردوگاه مناسب برای این تیم‌ها است که امیدوارم با مساعدت مسئولان امر این مهم محقق شود.

©2011 . All Rights Reserved