اخبار منتخب
شماره : 23150
۱۴:۱۰ ۱۳۸۹/۷/۱۴
محمدعلی صنعتکاران:
انتظارات از کشتی در گوانگجو بر اساس واقعیات باشد/با هرگونه بی‌انضباطی به شدت برخورد می‌کنیم/از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد حمایت می کنیم

نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: انتظار از کشتی‌ ایران در بازیهایی آسیایی  گوانگجو باید منطقی و براساس واقعیات باشد نه رویاها، در آسیا کشتی گیران مدعی زیادی حضور دارند،اما ما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌بندیم.

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی با هرگونه بی‌انضباطی در اردوهای تیم‌های ملی کشتی به شدت برخورد می‌کند.
محمد علی صنعتکاران نایب رییس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در چند روز گذشته اخباری در مورد ایجاد درگیری در اردوی تیم ملی کشتی آزاد منتشر شده است که متأسفانه برخی به این موضوع بیش از حد دامن زدند.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: روز یکشنبه هفته جاری در اردوی تیم ملی در ماسال حضور یافته و زوایای مختلف این موضوع را بررسی کردم تا به موقع با مسببان ایجاد چنین مسائلی برخورد شود و فدراسیون به هیچ عنوان در مورد این مسائل کوتاه نمی‌آید چون نظم و انضباط یک اصل مهم است.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: البته این مسائل در هر اردوی ورزشی بوجود می‌آید و نباید با دامن زدن به این مسائل جزئی برای تیم ملی در آستانه‌ی بازی‌های آسیایی ایجاد حاشیه کرد.
وی تأکید کرد: هرکس در تیم ملی و فدراسیون دارای جایگاه است و باید شأن و جایگاه خود را حفظ کند و بطور قطع احترام به بزرگتر در کشتی یک اصل است.
دارنده مدال برنز المپیک با اشاره به رضایت فدراسیون کشتی از عملکرد کادر فنی تیم‌های ملی اظهار داشت: به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی و مدیر تیم‌های ملی از عملکرد غلامرضا محمدی و محسن کاوه راضی هستم و معتقدم باید از این کادر فنی برای موفقیت در المپیک 2012 لندن حمایت کرد و این دیدگاه رییس فدراسیون کشتی نیز می‌باشد.
وی در پایان در مورد ارزیابی خود از عملکرد تیم‌های ملی کشتی در بازی‌های آسیایی گوانگجو خاطرنشان کرد: انتظار از کشتی‌ ایران در این رقابت‌های مهم باید منطقی و براساس واقعیات باشد نه رویاها، در کشتی آسیا کشورهای نظیر قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، کره‌ی جنوبی، کره شمالی، ژاپن و حتی چینی‌ها میزبان به عنوان مدعی حضور دارند، اما کشتی‌گیران، کادر فنی و مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌بندند.

©2011 . All Rights Reserved