اخبار منتخب
شماره : 22994
۱۴:۵۶ ۱۳۸۹/۶/۳۰
دکتر سعیدلو:
تیمهای کشتی در گوانگجو همه را متعجب خواهند کرد/در هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی به ورزش نگاه نشده است

رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت: وضعیت کشتی خوب است و تیم‌های ملی کشتی آزاد وفرنگی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو چنان نتیجه‌ای می گیرند که همه را متعجب خواهند کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه ورزش کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. حضور تیم ملی بسکتبال در جام جهانی و شرکت تیم ملی والیبال در این رقابت‌ها نشان دهنده وضعیت رو به رشد ورزش ایران است. ورزش ما ظرفیت خوبی دارد و در هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی به آن نگاه نشده است.

وی درباره ارزیابی‌اش از وضعیت تیم‌های ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: فکر می‌کنم همه فدراسیون‌های ما بتوانند از ظرفیت‌های خود استفاده کنند اما باید بگویم تا پایان سال و به ویژه در بازی‌های آسیایی گوانگجو مشکلی بابت اعتبار نخواهیم داشت.


سعیدلو درباره‌ی شایعه‌ای که پیرامون دوگانگی سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک هم مطرح می‌شود گفت: من چنین دوگانگی نمی‌بینم. سازمان تربیت بدنی متولی اصلی ورزش است و کمیته ملی المپیک بخش کوچکی است. چطور می‌شود که ما با فدراسیونی به مشکل بربخوریم. رییسی وجود دارد مرئوسی وجود دارد. اختلافی وجود ندارد و کمیته ملی المپیک چسبیده به سازمان تربیت بدنی است و ما مرتب با مسولان این کمیته جلسه داریم. همه ما تحت لوای قانون هستیم و همین‌جا رسما اعلام می‌کنم اختلافی وجود ندارد.


سعیدلو  پیرامون ارزیابی‌اش از وضعیت تیم‌های کشتی پیش از حضور در بازی‌های آسیایی گفت: وضعیت کشتی خوب است و تیم‌های کشتی در بازیهای آسیایی چنان نتیجه می‌گیرند که همه را متعجب می‌کنند. من یقین دارم تمام فدراسیون‌ها برای رسیدن به موفقیت کار می‌کنند و همه ورزشکاران جوان ما تلاش زیادی انجام می‌دهند تا در مسابقات بین المللی بتوانند برای ورزش و مردم ایران افتخار آفرینی کنند.

 

©2011 . All Rights Reserved