اخبار منتخب
شماره : 22947
۱۱:۵۹ ۱۳۸۹/۶/۲۷
محمدعلی صنعتکاران:
مرد فنی کشتی من هستم/مسابقات انتخابی برگزار می‌شود

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: مرد فنی کشتی من هستم که پس از جلسه مربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی با من و رییس فدراسیون کشتی و شنیدن نقطه نظرات آن‌ها در امور مختلف تصمیم‌گیری می‌کنیم.

محمدعلی صنعتکاران نایب رییس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: این مباحثی که مطرح می‌شود که رییس فدراسیون کشتی در موارد مختلف یک تنه تصمیم‌گیری می‌کند را قبول ندارم مسئول امور فنی کشتی من هستم و پس از جلسه با مربیان تیم‌های ملی و استفاده از نظرات مردان با تجربه در مورد امور مختلف تصمیم‌گیری می‌کنیم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود یزدانی خرم اهل کشتی نیست و بنابراین کشتی ایران روند موفقی را ندارد اظهار داشت: اگر منتقدان تاریخ کشتی را بدانند بخوبی متوجه می‌شوند که در 55 سال اخیر در برخی مواقع یک نفر خارج از خانواده کشتی رییس فدراسیون بوده است بطور مثال در دوران قره‌گوزلو تیم ایران دوبار قهرمان جهان شدو وی هم‌ اهل کشتی نبود.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: در کنار این موضوع یزدانی خرم از ابتدای حضورش در فدراسیون کشتی تلاش کرده است که از مردان فنی استفاده کند متأسفانه برخی افراد در مصاحبه‌های خود مواردی را مطرح می‌کنند که با واقعیت منطبق نیست و متأسفانه گذشته را فراموش می‌کنند من عاشق کشتی هستم و همه این را می‌دانند ولی برخی به فکر بعضی مسائل دیگر هستند.
دارنده مدال نقره جهان در مورد انتقاداتی در مورد برگزار نشدن مسابقات انتخابی تأکید کرد: امسال به علت همزمان بودن بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی با تصمیم مردان فنی کشتی استثنائا مسابقات انتخابی برگزار نشد ولی تلاش می‌کنیم از سال آینده این رقابت‌ها را برگزار کنیم.
وی در مورد نظر خود در مورد عملکرد کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: کسب دو مدال طلای جهان عملکرد بسیار خوبی است و اگر نعمت‌پور با آن قرعه روبرو نمی‌شد ما لیاقت کسب دوباره عنوان نایب قهرمانی جهان را داشتیم البته برخی کشتی‌گیران از جمله محمدی که دقایق پایانی نتیجه را واگذار کرد در حد انتظار ظاهر نشدند ولی در مجموع از عملکرد آن‌ها راضی هستم.
رییس اسبق فدراسیون کشتی در مورد عملکرد کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی گفت: آزادکاران آنچه که در توان داشتند را در میدان پیاده نکردند کشتی‌گیرانی نظیر رحیمی و لشگری در حد انتظار ظاهر نشدند و در سایر وزن‌ها نیز مهدی تقوی و معصومی باید بهتر کشتی می‌گرفتند و صادق گودرزی نیز توانایی کسب مدال طلا را داشت اما در دیدار فینال قانع شده بود.
دارنده مدال برنز المپیک در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه کشتی با همدلی با هم شرایطی را فراهم کنند تا تیمهای ملی کشتی ایران در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی را کسب کند.

©2011 . All Rights Reserved