اخبار منتخب
شماره : 22906
۱۳:۳۸ ۱۳۸۹/۶/۲۲
دکتر حمید سجادی:
ارزش کار فرنگی‌کاران کمتر از عناوین برتر جهان نیست/ به آینده کشتی ایمان داریم

معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی گفت: کادرفنی و اعضای تیمهای  ملی کشتی آزاد و فرنگی بعد از حضور در  مسابقات جهانی مسکو خود را آماده درخشش در مسابقات پر اهمیت بازیهایی آسیایی گوانگجو می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی ،حمید سجادی با اشاره به نتایج تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات جهانی مسکو اظهار کرد: کشتی فرنگی ما در این مسابقات برای اولین بار به دو مدال طلای با ارزش دست یافت که این خود نشان از جایگاه مطلوب کشتی ما در جهان دارد و نوید روزهای خوبی را برای این رشته می‌دهد.


وی افزود: کشتی فرنگی ما در این مسابقات شایسته مدال‌های بیشتری بود اما اتفاقات مرتبط با قرعه طالب نعمت‌پور در وزن 84 کیلوگرم بی ارتباط با تغییر روند قهرمانی تیم نبود.


معاون ورزش سازمان تربیت بدنی در ادامه با بیان اینکه کشتی آزاد هم در این رقابتها با بدشانسی هایی مواجه شد، افزود: کشتی به عنوان ورزش اول ایران از دیرباز اقتدار خود را با کسب عناوین برتر جهانی و المپیک به سایر رقبایش در دنیا اثبات کرده است و ما به آینده روشن این رشته ایمان داریم. بحث مهمتر از مسابقات جهانی امروز برای ورزش ما بازی‌های آسیایی کوانگ‌ژو است که مدال آوری در این مسابقات برای کاروان ما بسیار مهم است. لذا فدراسیون کشتی، کادر فنی و ملی‌پوشان این رشته می‌بایست به قید فوریت تدارک مناسبی را طبق برنامه‌های قبلی برای حضوری پر قدرت در این مسابقات ببینند و یک بار دیگر جهش کشتی ایران را به رخ آسیا و پس از آن جهان بکشانند.


وی ادامه داد: از مسابقات گوانگجو می‌توان به سکوی پرتابی برای موفقیت کشتی ایران در المپیک لندن یاد کرد که امیدواریم با همت و تلاش دست‌اندکاران فدراسیون کشتی این امر بسیار اساسی محقق شود.


سجادی در پایان خاطرنشان کرد: مجددا یاداوری می‌کنم ارزش‌های والای کار کشتی‌گیران و کادر فنی کشتی فرنگی برای ما کمتر از عناوین اول تا سوم جهان نیست.
 

©2011 . All Rights Reserved