اخبار منتخب
شماره : 22626
۱۲:۱۵ ۱۳۸۹/۵/۳۰
محمد بنا:
رقابت‌های جهانی در روسیه مانند لانه زنبور است/ بابک قربانی از ناحیه دنده آسیب‌دیدگی داشت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تشریح دلایل انتخاب ملی‌پوشان با بیان اینکه رقابت‌های جهانی در روسیه مانند لانه زنبور است و برای رسیدن به موفقیت باید هزاران نیش را تحمل کرد ابراز امیدواری کرد با توجه به انگیزه بالای کشتی‌گیران تیم ایران در رقابت‌های جهانی نتیجه خوبی را کسب کند.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رقابت‌های جهانی در روسیه مانند لانه زنبور عسل است ما باید برای رسیدن به موفقیت هزاران نیش را تحمل کنیم.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در وزن 55 کیلوگرم حمید سوریان بهترین نفر ما در این وزن بود و امیدوارم با توجه به شرایط بسیار خوبش در مسکو پنجمین مدال طلای جهانی‌اش را کسب کند.
وی ادامه داد: در وزن 60 کیلوگرم امید نوروزی اگر بتواند هوشیاری‌اش را در شرایط وزنی و هنگام مسابقه حفظ کند می‌تواند در جهانی موفق شود ضمن اینکه جاسم امیری بعلت مصدومیت سه سال از میادین کشتی دور بوده است و باید کم کم به شرایط مسابقه باز گردد.
بنا تصریح کرد: در وزن 66 کیلوگرم سعید عبدولی جزء مدعیان جهانی است که می‌تواند با یک قرعه خوب صاحب یک مدال جهانی شود در وزن 74 کیلوگرم نیز علیزاده بدلیل آسیب دیدگی نتوانست برای رقابت‌های جهانی حاضر شود و از آنجایی که سلامتی وی برای ما بسیار مهمتر بود و اگر در مسابقات جهانی صاحب مدال نمی‌شد برای شرایط وی خوب نبود تصمیم گرفتیم تا او با رسیدن به شرایط آرمانی در بازی‌های آسیایی شرکت کند ضمن اینکه مهدی محمدی نیز 8 ماه است بخوبی تمرین می‌کند و شرایط بدی ندارد.
وی اظهار داشت: وزن 84 کیلوگرم ما در سطح دنیا نمونه است و در دنیا هیچ کشوری به اندازه ما در این وزن ترافیک کشتی‌گیر ندارد شرایط اخلاقی و عابدین زاده نیز خوب بود ولی نعمت‌پور آماده‌ترین کشتی‌گیر بود.
بنا تأکید کرد: بابک قربانی در وزن 96 کیلوگرم از ناحیه دنده مقداری آسیب‌دیدگی داشت و با توجه به شرایط آمادگی‌اش در بازی‌های آسیایی به میدان می‌رود ضمن اینکه امیر علی‌اکبری می‌تواند امسال مدال خوشرنگتری را کسب کند.
وی ادامه داد: در وزن 120 کیلوگرم محمد قربانی شرایط خوبی دارد ولی برای اینکه به سطح اول 120 کیلوگرمی‌های جهان برسد نیاز به زمان دارد وی نیز می‌تواند در رقابت‌های جهانی کشتی‌های خوبی ارائه دهد.

©2011 . All Rights Reserved