اخبار منتخب
شماره : 22414
۱۱:۴۴ ۱۳۸۹/۵/۱۱
غلامرضا محمدی:
زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا در آمده است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه بدلیل نبود امکانات مناسب زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا در آمده است اظهار امیدواری کرد که مسئولان ورزش کشور با اختصاص بودجه و امکانات در حد رقابتهای جهانی زمینه افتخار آفرینی تیمهای ملی کشتی ایران را در تمامی رقابتهای معتبر بین المللی فراهم کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با امکاناتی که فدراسیون کشتی در اختیار دارد زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا در آمده است.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: اگر برای پنجم شدن تیم جوانان به دنبال بررسی دلایل آن هستیم باید این موضوع از ابعاد مختلف بررسی شود.
دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کشتی‌ از آن ضربه می‌خورد امکاناتی است که در اختیار فدراسیون است و اگر می‌خواهیم جزء مدعیان درجه یک دنیا باشیم با این روند به مشکل بر می‌خوریم.
دارنده دو مدال برنز جهان تصریح کرد: برای موفقیت تیم کشتی ایران در رقابت‌های مختلف باید فاصله رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را کم کنیم که این موضوع نیز نیاز به امکانات و ابزار حرفه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه داده‌های مسئولان ورزش کشور با انتظارات تطابق ندارد اظهار داشت: فدراسیون کشتی شش تیم ملی را زیرنظر دارد و مطئنا اگر انتظار داریم کشتی در تمامی رده‌های سنی افتخارآفرین باشد باید امکانات و بودجه مناسب در اختیار فدراسیون قرار گیرد.
محمدی تأکید کرد: با توجه به دیدگاه فدراسیون مسلما ابعاد مختلف فنی و مدیریتی بحث پنجم شدن تیم جوانان در رقابت‌های جهانی مجارستان بررسی می‌شود تا برای آینده مشکلات به حداقل برسد.
وی در پایان در مورد سطح رقابت‌های جام حبیبی و موحد خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات کار بسیار خوب و حرکت ارزنده‌ای بود و با حضور چندین کشتی‌گیر طراز اول داخلی و خارجی شاهد دیدارهای خوب و راضی‌کننده‌ای بودیم که می‌تواند نویدبخش مسابقات خوبی برای آینده کشتی ایران باشد.

©2011 . All Rights Reserved