اخبار منتخب
شماره : 22360
۱۲:۲۷ ۱۳۸۹/۵/۶
مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا
فرنگی‌کاران نوجوان عصر فردا به روی باسکول می‌روند/جمعه نبرد با آسیایی ها

10 فرنگی‌کار نوجوان کشورمان عصر فردا پنج ‌شنبه به روی باسکول می‌روند و با شناخت حریفان خود از صبح جمعه به وقت تهران در شهر بانکوک تایلند با حریفان آسیایی خود سرشاخ می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا روز گذشته (سه‌شنبه) آخرین جلسه‌ی تمرینی خود را در محل باشگاه برق تهران برگزار کردند. نوجوانان فرنگی‌کار در این تمرین به انجام بازی والیبال پرداختند و به مدت 2 ساعت سعی کردند با انجام این بازی ضمن بالا بردن شرایط روحی و روانی خود آمادگی خود را همچنان حفظ کنند.

مربیان تیم نیز با توجه به زمان کمی که از رسیدن تیم به بانکوک تا ساعت وزن‌کشی وجود دارد تصمیم گرفتند تا امروز را به طور کامل به فرنگی‌کاران استراحت بدهند. بنا به گفته‌ی مربیان فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات از نظر شرایط وزنی در وضعیت خوبی هستند و هیچ یک از آن‌ها مشکل خاصی در اضافه وزن ندارند.

براین اساس، رضا خدری، بهروز ملکی، رامین طاهری، رسول گرمسیری، سهیل مقبلی، مرتضی انوشه، محمد رسولی، امیرحسین مولایی، فرشاد رستمی‌کیا و بابک دژبانی به ترتیب کشتی گیران فرنگی کار اوزان 42 تا 100 کیلوگرم تیم ایران در رقابتهای آسیایی تایلند هستند که از صبح جمعه 8 مرداد ماه به وقت تهران در شهر بانکوک  به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

کشتی گیران نوجوان آزادکار کشورمان نیز عصر روز شنبه وزن کشی می کنند و از صبح روز یکشنبه 10 مرداد ماه به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

تیم کشتی فرنگی ایران سال گذشته در دهلی نو هند به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد.

گفتنی است تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان امشب چهارشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهند کرد.

©2011 . All Rights Reserved