اخبار منتخب
شماره : 22199
۱۱:۴۶ ۱۳۸۹/۴/۲۶
غلامرضا محمدی:
هدف ما از حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی نتیجه‌گرایی نیست/باید در بازی‌های آسیایی گوانگژو پاسخگو باشیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همانطور که از قبل اعلام کرده بودیم هدف ما از حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی نتیجه‌گرایی نیست و ما در رقابت‌های جایزه بزرگ باکو به هدف اصلی خود دست یافتیم.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بیشتر کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های جایزه بزرگ باکو به میدان رفتند نخستین تجربه حضور خود در یک میدان تدارکاتی را تجربه می‌کردند.
دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد:مهمترین هدف ما از حضور در این رقابت‌های سخت و فشرده این بود که به بسیاری از جوانانی که برای اولین بار در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت کرده بودند، میدان بدهیم.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما از حضور در این رقابت‌ها شناخت بیشتر از حریفان بود و البته این بدان معنی نیست که نسبت به نتیجه بی‌تفاوت باشیم ولی کاری به انتقادهای غیر سازنده و غیر کارشناسانه نداریم.
دارنده دو مدال برنز جهان تأکید کرد: مسابقات جایزه بزرگ باکو در سطح بسیار بالا و با حضور چهره‌های سرشناس دنیا برگزار شد ولی ما باید در سال جاری پاسخگوی نتایج رقابت‌های جهانی مسکو و از همه مهمتر بازی‌های آسیایی گوانگژو باشیم که از اهمیت بالایی برای ورزش ایران برخوردار است نه یک تورنمنت بین‌الملی.
وی اظهار داشت: بیشتر تیم‌ها مانند آمریکا، آذربایجان و چند کشور دیگر در برخی اوزان با نفرات شاخص خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند این در حالی است که کشتی‌گیران شاخص ما در اردو هستند و ما بهتر دیدیم با توجه به حضور آن‌ها در تورنمنت گرجستان و در آستانه رقابتهای جهانی دست خود را برای خارجی‌ها رو نکنیم.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد از شکست در تورنمنت‌های بین‌المللی هراس داشته باشیم پس بهتر است در هیچ میدانی شرکت نکنیم و ما چنین دیدگاهی نداریم ولی معتقدم برخی کشتی‌گیران ما می‌توانستند در باکو بهتر کشتی بگیرند.

©2011 . All Rights Reserved